Claudiu Zamfir

Ce vânzări au reușit românii de la SmartBill în anul 2021

Thumbnail

Softul românesc de facturare și contabilitate SmartBill a împlinit deja 15 ani, iar acum și-a prezentat evoluția vânzărilor pe timp de pandemie COVID-19.

În anul 2020, marcat parțial de pandemia COVID-19, firma  a făcut vânzări de 3,45 milioane de euro, iar în 2021, an marcat în întregime de criza coronavirusului, vânzările companiei românești au crescut la 5 milioane de euro (aproape 45% creștere), potrivit unui comunicat SmartBill transmis miercuri StartupCafe.ro.

În cei 15 de ani pe piață, platforma a ajuns la o rețea de peste 65.000 de utilizatori, mai ales IMM-uri, care și-au automatizat sarcinle cu facturarea.

În prezent, prin intermediul SmartBill se emit lunar peste 4.000.000 de facturi, care anual au, cumulat, o valoare de peste 14 miliarde de euro.

SmartBill se adreseaza unei plaje mari de afaceri, de la PFA-uri, firme mici si mijlocii și până la multinaționale, din toate domeniile de business.

Lansat în 2007, de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan și Mircea Căpățînă, SmartBill se prezeintă acum drept „cel mai utilizat și cel mai apreciat program de gestiune și facturare de pe piața din România, cu peste 60.000 de clienți în cloud”.

SmartBill a început, în urmă cu 15 ani, ca program de facturare, iar din 2010 a devenit soft de facturare și gestiune. Din 2014 a migrat  în cloud, iar din 2017 a lansat SmartBill Conta, aplicație de contabilitate disponibilă în cloud. În 2020, grupul norvegian Visma a preluat jumătate din firma românească, dar cei 3 fondatori păstrează controlul asupra companiei.

Parallax

Vizualizari
680
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri