Redactia StartupCafe.ro

Vânzări Black Friday 2022: Cât au comandat românii de pe eMag, vineri, 11 noiembrie/ TOP categorii de produse

Tudor Manea_CEO eMAG

eMag a raportat sâmbătă, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, cât au cumpărat românii, vineri, 11 noiembrie, de Black Friday 2022, de pe cea mai mare platformă românească de comerț online, precum și topul categoriilor de produse.

Cifrele raportate se referă la comenzile făcute pe platforma eMag, atât de la acest magazin online, cât și de la comercianții listați pe marketplace, pentru cea de-a 12-a ediție a Black Friday:

  • Peste 560.000 de clienți au comandat de la eMAG și de la cei peste 9.560 de selleri care au participat la eveniment.
  • În total, clienții au comandat de Black Friday 2022 la eMAG produse cu o valoare totală de peste 644 de milioane de lei, cu 35 de milioane de lei mai mult față de ediția 2021.
  • Oamenii au cumpărat atât bunuri de folosință îndelungată, cât și articole pentru nevoile zilnice.
  • Mulți au optat și pentru plata în rate, folosind bugetul disponibil în contul eMAG/My Wallet sau plata în rate cu cardul. Numărul celor care au folosit opțiunea de a plăti în rate a crescut cu 43% față de anul trecut, iar 90% dintre ei au apelat la bugetul din contul eMAG/My Wallet.
  • Fiecare comandă a conținut, în medie, 4,1 produse, și a avut valoarea de 1.170 de lei/coș de cumpărături.
  • Comenzile plasate de clienții Genius - abonamentul cu livrare gratuită și alte beneficii în patru aplicații de comerț online (eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful)- au cuprins, în medie, 6 articole și au avut valoarea de 1.359 de lei.

„Rezultatele zilei de ieri confirmă forța comerțului online de a răspunde așteptărilor clienților chiar și după pandemie. De Black Friday, peste jumătate de milion de români au făcut cumpărături de pe eMAG, unde au descoperit un uriaș mall digital de unde au cumpărat peste 2,2 milioane de produse de la aproape 10.000 de comercianți care vând pe Marketplace. Interesul enorm se datorează ofertelor foarte bune și extrem de diverse, care arată că în online găsești produse pentru fiecare buzunar și că este loc pentru toți,” a declarat Tudor Manea (foto), CEO eMAG.

    Top categorii de produse comandate

    • Băuturi, băcănie și petshop: 380.366
    • Jucării și articole pentru copii: 364.139
    • Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 276.772  
    • Mobilier și produse pentru casă: 204.135
    • Electrocasnice mari și mici: 165.194
    • Bricolaj, grădină și auto: 142.544
    • Telefoane, tablete și gadgeturi: 138.813
    • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 128.049
    • Televizoare, audio- video, gaming, cărți: 119.159  
    • Fashion și sport: 102.801

    Dintre categoriile speciale, disponibile doar de Black Friday, carnea de porc, voucherele de reducere pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice și serviciile medicale au fost de interes pentru clienții eMAG.

    Concluziile Black Friday 2022 la eMAG:

    • Plata în rate a crescut cu 43% față de anul trecut, 90% dintre plățile în rate fiind efectuate direct din contul eMAG/Wallet.
    • Black Friday a accelerat plata cu cardul, metodă folosită pentru plata a 63,2% dintre comenzi, confirmând faptul că oamenii preferă să folosească o metodă simplă și sigură de plată.
    • Comenzile de pe dispozitive mobile au fost la cel mai înalt nivel, cu peste 81,9% din total.
    • În premieră de Black Friday, orașul Cluj-Napoca a preluat primul loc în topul localităților după valoarea medie a comenzii per client, urmat de București, Iași și Constanța.
    • Mai bine de jumătate dintre comenzile totale, adică 51,8%, au fost plasate la easybox, iar 40.000 de colete au ajuns deja din seara zilei de Black Friday în locker, mulțumită productivității crescute realizate cu ajutorul automatizărilor de 43 de milioane de euro inaugurate în depozitul de la Joița.
    • 75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday, infrastructura logistică fiind pregătită să asigure livrarea completă a tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie.
    • Black Friday arată și în acest an că în online se poate vinde orice, iar printre produsele speciale comandate s-au numărat 2.035 de nopți de cazare, 9 automobile, dar și 35,2 de tone de carne de porc.
    Parallax

    Vizualizari
    992
    Conţinut
    Parerea ta despre articol
    1.584
    Just for testing :

    interaction: 0.75

    popularity: 0.85

    publishing: 3.11

    expertise: 0.1

    rating: 1.584

    Articole publicate : 423
    Adauga comentariu

    - Ultimele știri -

     


      Ultimele știri