Adi Iacob

Unicornul românesc UiPath extinde colaborarea cu Google

Thumbnail

Google Cloud a anunțat lansarea unei noi soluții pentru centrele de contact ale afacerilor, care utilizează inteligența artificială pentru a răspunde la întrebări simple și pentru a direcționa apelanții către agentul potrivit. Unicornul românesc UiPath colaborează cu Google la acest proiect.

Practic, Contact Center AI înlocuiește vechiul sistem telefonic cu un agent virtual care răspunde la întrebările clienților, înainte de ca acesta să fie predat unui agent uman. De asemenea, sistemul îi ajută pe agajați cu informații contextuale, astfel încât aceștia să poată evita să solicite din nou aceleași informații de la apelanți.

Din martie, când startup-ul românesc UiPath a anunțat parteneriatul CapitalG și Google Cloud, companiile au colaborat la soluții care transformă productivitatea la locul de muncă, potrivit informațiilor disponibile pe site-ul primului unicorn românesc

“Soluțiile pentru centrele de contact necesită o bază de date puternică pentru a permite răspunsul automatizat în timp ce interacționează cu clienții. În centrele tipice de contact ale companiilor, în timp ce există proceduri standard de operare, cunoștințele reale sunt stocate pe mai multe documente și sisteme. O bază de date completă necesită colectarea de informații din mai multe surse într-un format standard care poate fi consumat de API-ul bazei de date. De exemplu, imaginati-vă o companie cu baza de date despre vânzări și de cunoștințe comerciale stocate în Salesforce, documentația de produs și de pre-vânzare în Atlassian și îndrumările de asistență tehnică în Zendesk. Atunci când compania își propune să automatizeze centrul său de contact, este esențial să se asigure că informațiile de pe aceste platforme sunt configurate și, de asemenea, să aibă un proces continuu de actualizare a bazei de date a centrului de contact. În timp ce Salesforce poate furniza capacitatea de a utiliza API-ul său pentru a obține informații de la baza sa de date, există sisteme care nu se pot realiza acest lucru. Cu toate acestea, roboții UiPath se pot conecta la orice sistem care utilizează automatizarea UI pentru a obține informațiile necesare și pentru a o transforma în formatul așteptat de API-ul bazei de date Google”, scrie UiPath în anunțul său de colaborare cu Google Cloud.

UiPath a obţinut o investiţie de 153 milioane dolari la începutul acestui an. Unul dintre principalii investitori este Capital G, fondul de investiţii al Google. Firma a fost evaluată în urma acestei investiţii la 1 miliard de dolari şi devine primul unicorn românesc, potrivit anunţului oficial făcut de companie. În doi ani ar urma şi o listare la bursă.

Investitorii care au oferit runda de 153 de milioane dolari sunt: Accel Growth Found din Statele Unite, Kleiner Perkins Caufield & Byers şi Capital G (fondul de investiţii al Google).

Acestora li s-au alăturat şi primii investitori ai Uipath: Earlybird, Credo Ventures și Seedcamp.

Parallax

Vizualizari
1331
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri