Adi Iacob

Uber confirmă că va lansa serviciului său de livrare de mâncare Eats și în România

Thumbnail

Uber a confirmat că va lansa în câteva luni aplicația sa care permite livrarea de mâncare cu mașina sau bicicleta — Uber Eats — și în România, potrivit directorului de logistică al companiei, Jason Droege, citat de Financial Times

UberEats va fi lansat în mai multe țări, printre care și Cehia, Ucraina, Irlanda și Egipt. Pe lângă asta, aplicația va fi disponibilă și în 40 de orașe din Regatul Unit și 35 din Franța.

Compania americană este mulțumită de progresul serviciului de livrare de mâncare, care a generat peste 10% din veniturile Uber. De exemplu, în 2017, Uber Eats a adus profit în 45 dintre cele 200 de orașe în care a fost prezent, față de 2016, an în care aplicația a fost pe plus doar în 3 din cele 50 de orașe in care era disponibilă.

Uber Eats a fost lansat la finalul anului 2015, în Toronto, iar în prezent aplicația este activă în peste 200 de orașe din 30 de țări. La începutul anului 2017, aplicația care permite livrarea de mâncare cu mașina sau bicicleta a fost lansat în Varșovia, acesta fiind primul oraș din regiunea Europei Centrale și de Est în care a fost disponibilă.

SoftBank, compania japoneză care a devenit cel mai mare investitor al Uber la sfârșitul anului trecut, a declarat pentru Financial Times, în ianuarie, că firma americană ar trebui să restructureze UberEats.

Extinderea serviciului UberEats vine ca o intensificare a concurenței în acest sector, în timp ce rivalii, printre care aplicația britanică Deliveroo, a afirmat luna trecută că va angaja 250 de specialiști în tehnologie pentru a-și susține propriile ambiții la nivel global. Compania se confruntă deja cu o concurență dificilă în SUA, unde rivalul său DoorDash obținut o investiție de 535 milioane de dolari, la începutul acestei luni, de la un grup condus de SoftBank.

Statisticile arată că, în România, segmentul de livrare de mâncare va ajunge în 2018 la 196 milioane de dolari, din care segmentul de comenzi online este estimat la 192 milioane de dolari, scrie HotNews.ro. Rata de creștere este estimată la 23,3% pe an, care va rezulta într-o piață de 452 milioane de dolari, până în 2022.

Parerea ta despre articol
Vizualizari
551
Conţinut
Adauga comentariu

Atrage clienți noi

Google AdWords Express

Primești 200 de lei bonus pentru promovare online.