Tinder și-a luat un manager de la Facebook
Claudiu Zamfir

Tinder și-a luat un manager de la Facebook

Thumbnail

Aplicația de relații și întâlniri Tinder și-a luat un manager de la Facebook, cu 20 de ani experiență în construirea de produse, afaceri și echipe, potrivit unui comunicat emis luni. De asemenea, Tinder a anunțat, zilele trecute, funcția de verificare a înălțimii utilizatorului, dar s-a dovedit a fi o păcăleală de 1 Aprilie făcută mai devreme. 

Ravi Mehta vine la Tinder pe funcția de director de produs (Chief Prorduct Officer) din poziția de director de produs pentru engagement-ul tinerilor (Product Director for Youth Engagement) în Facebook.

El s-a ocupat la Facebook în principal de studierea modului în care generația Z de consumatori își petrece timpul online, cu scopul de a identifica oportunități de produs pentru această categorie demografică.

Munca sa a contribuit la dezvoltarea unor funcții video la Facebook, inclusiv lansarea serviciului Lasso, o aplicație de filmulețe foarte scurte, precum și lansarea Facebook Polls (sondajele Facebook).

Anterior, Mehta a lucrat la site-ul de recomandări de călătorie TripAdvisor și la compania de software Microsoft.

Thumbnail

UPDATE. Vinerea trecută, pe 29 martie, Tinder a anunțat introducerea unei noi funcționalități: verificarea înălțimii. Luni, Tinder a recunoscut că era o păcăleală de 1 Aprilie. „Pentru un minut, nu ne-am decis dacă e adevărată sau falsă, dar Tinder a confirmat că e o farsă de 1 Aprilie”, a scris luni seara TechCrunch.  Potrivit anunțului de pe blog, utilizatorul nu ar fi trebuit decât să își declare cât mai corect înălțime și să introducă în aplicație o poză stând lângă o clădire comercială. Tinder spunea că poate astfel să verifice informația, cu ajutorul unei tehnologii de ultimă oră, iar utilizatorii ar primi pe profilul de pe aplicație un badge care certifică înălțimea.

Tinder este o aplicație de relații și întâlniri amoroase, care se bazează pe geo-localizare, oferind servicii parțial gratuite alături de funcționalități suplimentare contra cost. De asemenea, Tinder face bani și din reclame.

Aplicația a fost lansată în septembrie 2012, în SUA, de Sean Rad, Jonathan Badeen, Justin Mateen alături de diverși colaboratori ai lor. Primii utilizatori ai startup-ului au fost studenții de la universitățile din California, dar aplicația a devenit rapid populară în toată lumea, inclusiv în România. Tinder se laudă în prezent că este utlizată în 190 de țări și este disponibilă în peste 40 de limbi.

Vizualizari
982
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu