Redacția StartupCafe.ro

Tinder se pregătește să lanseze o opțiune de abonament mai scumpă

aplicatia Tinder

Tinder intenționează să lanseze un abonament mai scump și să actualizeze platforma pentru a răspunde nevoilor generației Z, a anunțat, marți, Match Group, compania din spatele aplicației.

Anterior, directorul de produs al Tinder, Mark Van Ryswyk, a spus într-un interviu că există o piață de oameni care ar plăti pentru conexiuni de calitate și experiențe care ar duce la potențiale relații, dar aceste ccnexiuni s-ar realiza tot în mod digital, nu prin ajutor uman, arată TechCrunch.

Acum, compania care administrează platforma Tinder a anunțat că vrea să lanseze o nouă opțiune de abonament în aplicație, care ar putea avea un preț mult mai mare pentru că va oferi „extra beneficii”.

Match Group a mai discutat despre o actualizare a Tinder în a doua jumătate a anului, pentru a îmbunătăți experiența generației Z în aplicație. Updateul include sugestii de început de conversație, întrebări și răspunsuri și integrarea Inteligenței Artificiale în procesul de „conectare” (match) între profiluri.

„Chiar dacă funcția de Swipe rămâne în centrul experienței pe Tinder, schimbările vor face aplicația mai dinamică și captivantă. Ne așteptăm ca aceste schimbări să apară pe câteva piețe selecte în cursul acestei luni” – Match.

Aplicația Tinder a avut venituri de 475 de milioane dolari în al doilea trimestru din 2023, mai mult de jumătate din veniturile totale ale Match. În total, în trimestrul al doilea din 2023, compania Match a înregistrat venituri de 830 de milioane dolari.

Parallax

Vizualizari
362
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.588
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.92

publishing: 3.1

expertise: 0.07

rating: 1.588

Articole publicate : 907
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri