Platforma prin care patronii români adună informații despre firmele concurente, partenere sau cliente - Afaceri - StartupCafe.ro
Claudiu Zamfir

Platforma prin care patronii români adună informații despre firmele concurente, partenere sau cliente

Thumbnail

Patronii români sunt tot mai interesați să adune informații despre situația, evoluția și mișcările pe care le fac firmele concurente, partenere sau cliente. Termene.ro, o platformă online care oferă date încrucișate despre firme, aproape că și-a dublat veniturile în anul 2018 față de anul precedent.

În anul 2018, Termene.ro, cea mai complexă platformă românească ce oferă informații actualizate în timp real despre firmele din România, a raportat marți o creștere cu 81% a cifrei de afaceri în 2018 față de 2017.

Astfel, veniturile companiei au crescut la 2 milioane de lei (430.000 de euro) în 2018, comparativ cu 1,1 milioane de lei (240.000 de euro) în 2017. Profitul net înregistrat de companie în 2018 a fost de 550.000 lei (120.000 de euro), cu o marjă de profit de 28%.  
Mai departe, Termene.ro estimează o creștere a veniturilor cu 70% pentru finalul anului 2019, până la 750.000 de euro.

„În primele trei luni din acest an, Termene.ro a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri, lucru susținut de obținerea de noi de clienți ca urmare a recomandărilor clienților fideli și de creșterea echipei de vânzări. Începutul de an, cu rezultate remarcabile și investiții în tehnologie, ne determină să fim foarte optimiști cu privire la evoluția din 2019, care va fi cel mai bun an din istoria de 5 ani a companiei”, a declarat Adrian Dragomir, fondator și CEO al businessului.  

Numărul de clienți ai companiei Termene.ro a crescut cu 75% în ultimul an și a ajuns la 1400 de firme la sfârșitul lui martie 2019, față de 800 de companii în aceeași perioadă a anului trecut. Tot mai mulți clienți au acces la produsele și modulele platformei Termene.ro și beneficiază de date sigure, accesibile, complete și actualizate, astfel încât estimarea companiei arată că numărul de clienți va ajunge la 2000 de firme la finalul anului 2019.

Tot mai mulți clienți au acces la produsele și modulele platformei Termene.ro și beneficiază de date sigure, accesibile, complete și actualizate, astfel încât estimarea companiei arată că numărul de clienți va ajunge la 2000 de firme la finalul anului 2019. Numărul de angajați ai Termene.ro a ajuns la 27 specialiști la începutul lunii aprilie, față de 19 membri ai echipei în perioada similară a anului trecut. În ultimul an, Termene.ro a adăugat în portofoliu o serie de produse și modele utile antreprenorilor și managerilor, cele mai importante fiind Bizzila, Analiza fiscală, Automatizarea procesului de compliance și Verificare firme Internațional, produsul care oferă clienților rapoarte despre firme la nivel internațional.  

Thumbnail
Adrian Dragomir, fondator și CEO al Termene.ro

Ce vor să știe firmele despre alte firme: asociați, insolvență, procese

Cele mai utilizate produse ale Termene.ro indică ce informații sunt căutate cel mai mult de firmele românești despre aște firme:

  • Verificare Firme. Produsul de verificare a informațiilor despre firme oferit de Termene.ro oferă informații financiare și juridice actualizate despre toate firmele din România, cum ar fi datele financiare, datele fiscale, insolvență, informații despre asociați și administratori, dosare de instanță, garanții mobiliare, achiziții publice și incidente de plată.
  • Monitorizare firme. Prin intermediul produsului Monitorizare firme, clienții Termene.ro sunt avertizați prin e-mail, sms sau direct în platformă atunci când apar informații noi cu privire la firmele pe care le monitorizează.
  • Management dosare instanță. Produsul Management dosare de instanță este un instrument unic pe piața juridică din România prin care clienții Termene.ro au acces la informațiile despre orice dosar în instanță, își pot crea un portofoliu cu dosarele de interes și păstrează un control foarte precis al acțiunilor referitoare la dosarele din portofoliu.
  • BizZilla - analize și studii de piață. Prin intermediul produsului BizZilla, căutarea de informații despre companii și despre mediul de afaceri se face cel mai ușor. Astfel, BizZilla ajută antreprenorii și managerii să filtreze și să obțină rezultate după criteriile dorite, să vizualizeze grafice și statistici în funcție de ceea ce caută și să analizeze o listă proprie de firme.  
  • API - acces la baza de date termene în mod programatic. Prin modului API, clienții Termene.ro primesc orice informații care îi ajută în propria afacere, din întreaga bază de date, prin A.P.I.-ul din platforma Termene.ro. Clienții au acces la toate datele necesare activității antreprenoriale într-o singură aplicație. Un exemplu este eliminarea erorilor în facturare: clientul află înainte de a emite o factură din aplicație dacă agentul economic este  în registrul TVA la încasare, dacă este activ/inactiv fiscal, dacă aplică split TVA.  

Termene.ro este o platformă online românească înființată în anul 2014 de antreprenorul Adrian Dragomir. Platforma ajută companiile să identifice oportunitățile de afaceri și să evalueze corect  riscurile.

Peste 1400 de utilizatori au acces zilnic la o platformă ce oferă informații actualizate în timp real despre datele financiare și juridice ale firmelor din România.

În peroada următoare, Termene.ro va adera la BT Store, o platformă constituită de Banca Transilvania pentru a pune la dispoziția antreprenorilor români un set complet de instrumente non-bancare digitale, de la business intelligence până la servicii de facturare electronică.

Termene vine la BT Store cu o soluție completă prin care antreprenorii au acces la informații oficiale despre datele financiare și juridice ale firmelor din România, cum ar fi: cifra de afaceri, profit, pierderi sau datorii, fondatori, istoric în mediul de afaceri etc. 

Vizualizari
2561
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu