Adi Iacob

VIDEO Startup-ul care ghidează clienții în magazine și aeroporturi folosind realitatea augmentată

Thumbnail

Startup-ul Blippar, apărut în 2011, anunță lansarea unui nou produs care ar permite magazinelor, aeroporturilor sau agenților imobiliari să ghideze clienții în interiorul clădirilor cu ajutorul realității augmentate.

Produsul se numește Blippar Visual Positioning System (sistem de poziționare vizuală) și utilizează algoritmi de inteligență artificială și realitatea augmentată (AR) pentru a ajuta clienții și turiștii să-și găsească drumul printr-un spațiu interior mare, cum ar fi un supermarket, aeroport, festival sau stadion, scrie TechCrunch.

Aceasta nu este prima încercare a startup-ului în domeniul navigației AR. Blippar a lansat aplicația AR City în vara anului 2017, care utilizează camera telefonului pentru a identifica locația unui utilizator cu o precizie mai bună decât GPS-ul, susține compania. Blippar a lansat aplicația în mai mult de 300 de orașe.

Dar sistemul de poziționare vizuală ar trebui să se dovedească mai profitabil. Serviciile de localizare reprezintă o parte esențială a stilului nostru de viață digital, care nu a fost complet copleșit de reclame (încă).

Blippar are oportunitatea de a folosi acest nou produs pentru domeniul comerțului, divertisment, gamificare, turism și chiar design, oferind designerilor de interior o șansă de a afla detalii precum culorile exacte ale obiectelor sau forma mobilierului.

Dar există și o oportunitate din punctul de vedere al datelor. Așa cum Facebook colectează și folosește datele utilizatorilor pentru reclame targetate, Blippar ar putea avea șansa de a face acest lucru cu noul sistem de poziționare vizuală, oferind comercianților informații fără precedent în legătură cu modul în care clienții se deplasează printr-un magazin.

Startup-ul folosește schițe, fotografii și modele 3D de clădirilor pentru a construi sistemul de poziționare vizuală. Adăugarea de conținut, totuși, durează atâta timp cât designerii și alți lideri de proiect trebuie să-și dea seama cum ar trebui să arate conținutul.

Blippar a obținut investiții de peste 100 milioane de dolari de la lansare.

Parallax

Vizualizari
764
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri