Un startup din Sibiu care face soluții pentru serviciile de relații cu clienții bazată pe inteligență ărtificială va lucra cu o mare companie telecom din Luxemburg
Raluca Abrihan

Un startup din Sibiu care face soluții pentru serviciile de relații cu clienții bazată pe inteligență ărtificială va lucra cu o mare companie telecom din Luxemburg

Thumbnail

Startup-ul românesc EmailTree AI, fondat în ianuarie 2019, cu birouri în Sibiu, Timișoara și Luxemburg, a început să ofere o soluție pentru serviciile de relații cu clienții bazată pe Inteligența Artificială (AI) pentru un sucursala din Luxemburg a unui mare jucător telecom.

Soluția revoluționară oferită de EmailTree AI scade dramatic timpul de răspuns la e-mail-uri (în medie cu 60%), folosind hiper-automatizarea. Startup românesc, fondat în urmă cu un an, semnează, ca prim contract, cu Orange Luxembourg.

Prin parteneriatul cu acest startup, operatorul de telecomunicații și-a luat angajamentul de a inova în permanență, punând la dispoziție un adevărat laborator pentru dezvoltarea AI.

Algoritmul parcurge e-mailurile (sau orice fel de solicitări sub formă de text), procesează informațiile pentru a înțelege diferitele situații și probleme semnalate și pregătește sugestii de răspunsuri optime și rapide. Solicitările și corespondența sunt clasificate în funcție de tipurile de de sarcini. Sugestiile de feedback sunt propuse automat, iar diferitele echipe (de relații cu clienții și de suport) le aleg pe cele potrivite. Fiecare acțiune și răspuns dat clienților reprezintă o resursă prin care soluția se perfecționează folosind procesele de învățare automată supravegheată și nesupravegheată.

Orange utilizează acest serviciu pentru a reduce nivelul de încărcare al echipelor de relații cu clienții, pentru a crește productivitatea atunci când gestionează cererile sub formă de text și, de asemenea, pentru a îmbunătăți satisfacția clienților.

La rândul său, EmailTree AI are ocazia de a implementa la scară largă tehnologiile sale avansate, de a-și îmbunătăți diversele capabilități existente și de a dezvolta altele noi, astfel dovedindu-și eficacitatea în cadrul unui grup internațional de telecomunicații.

După această primă experiență cu Orange, EmailTree poate oferi o soluție bine conturată și funcțională altor filiale ale operatorului de telecomunicații, prezent în mai mult de 30 de țări, precum și oricărei alte companii cu departamente extinse de relații cu clienții din industria bancară, a asigurărilor, utilități etc.

'Pentru noi, ca startup, parteneriatul cu Orange Luxembourg a fost rampa de lansare ideală. Procesul de adopție poate reuși doar atunci când deschizătorii de drumuri se întâlnesc și construiesc împreună ceea ce numim combinația perfectă între oameni și instrumentele bazate pe AI. Toate acestea în beneficiul clienților respectivi.
Iar acesta este doar primul pas. Vedem mult interes și pentru ceea ce va urma și suntem dornici să ne extindem portofoliul cu noi clienți vizionari, în România și la nivel global. România este cunoscută ca un spațiu în care cele mai noi tehnologii sunt adoptate timpuriu, așa că vedem extinderea soluției noastre pentru România ca pe un pas natural'',
a declarat Casius MOREA, CEO al EmailTree.

Soluția Email Tree a fost remarcată de o echipă de experți Orange după participarea la evenimentul „Innovation Dating” organizat de Luxembourg Open Innovation Club (LOIC), o inițiativă a House of Startups și susținută de principalele entități care pun accentul pe inovație din Luxemburg.

EmailTree AI este o soluție completă (end-to-end) de Inteligență Artificială care oferă echipelor de relații cu clienții și de suport mai multe instrumente pentru creșterea productivității, îmbunătățind în acelați timp și nivelul de satisfacție a clienților. Ideea EmailTree AI s-a născut în 2015, dar dezvoltarea sa a început în 2017, bazându-se pe experiența de 20 de ani a co-fondatorilor în domeniul comerțului electronic și a serviciilor de relații cu clienți.

Tehnologiile NLP (Natural Language Processing), NLU (Natural Language Understanding), ML (Machine Learning) și RPA (Robotic Process Automation) sunt folosite pentru a răspunde mai rapid la e-mail-uri, pentru a automatiza compoziția de texte și pentru a genera acțiuni automate în bazele de date. Astfel, EmailTree folosește hiper-automatizarea pentru a răspunde la e-mailuri și la orice alte solicitări sub formă de text.

Parallax

Vizualizari
1402
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings