Startup-ul care vrea să pună diplomele pe blockchain a obținut finanțare de 3 milioane de dolari în urma parteneriatului cu MIT
Adi Iacob

Startup-ul care vrea să pună diplomele pe blockchain a obținut finanțare de 3 milioane de dolari în urma parteneriatului cu MIT

Thumbnail

Learning Machine, startup-ul care a dezvoltat împreună cu Massachusetts Institute of Technology (MIT) un sistem de plasare a diplomelor academice pe blockchain a obținut investiții în valoare de 3 milioane de dolari.

Runda de finanțare de tip seed a fost condusă de PTB Ventures, cu o implicare suplimentară a rețelei Omidyar și Learn Capital, scrie CoinDesk. Investițiile vin după ce MIT a dezvăluit pe site-ul său că a încheiat un parteneriat cu Learning Machine.

În toamna anului trecut, mai multe instituții și organizații academice și-au lansat propriile proiecte prin care doresc să pună diplomele în blockchain, inclusiv Universitatea din Melbourne și guvernul Maltei, potrivit NewsWire

Potrivit vicepreședintei departamentului de business development de la Learning Machine, Natalie Smolenski, instrumentul software dezvoltat de start-up poate fi folosit pentru a lega certificările academice de diferite blockchainuri — inclusiv bitcoin și ethereum — cu scopul de a reduce gradul de falsificare a acestor documente.

Startup-ul dorește să permită clienților să folosească orice tip de blockchain doresc, menționând că unii utilizatori ar prefera un blockchian public, în defavoarea unuia privat.

Tehnologia Blockchain este folosită în special în contextul criptomonedelor precum bitcoin, dar este aplicabilă în numeroase domenii. Avantajul blockchainului este că poate stoca o bază publică de date, protejate de criptografie. Pe scurt, conceptul de blockchain reprezintă o bază de date distribuită ce păstrează o listă dinamică de înregistrări în mod eficient, verificabil și permanent.

“În prezent, fiindcă tehnologia blockchain este încă relativ nouă, există o mulțime de emoții puternice cu privire la care blockchain este mai bun", a spus Natalie Smolenski.

Ea susține că instituțiile de învățământ vor utiliza tehnologia din ce în ce mai mult — adăugând că speră că vor învăța să folosească proiecte cu surse deschise. Smolenski spune că că "acesta este viitorul”, iar “până în 2020, majoritatea instituțiilor vor folosi blockchainul într-un fel”.

Sursa: CoinDeskNewsWire, news.mit.edu
Vizualizari
1182
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings