Răzvan Tătaru

Shein vrea să iasă pe bursă în SUA la valoarea de 90 miliarde dolari

Aplicația Shein pe iPhone, lângă bani

Compania chinezească Shein vizează o evaluare de până la 90 miliarde dolari, adică aproximativ 84 miliarde EUR, pentru a pregăti o ofertă publică inițială (IPO) în Statele Unite, potrivit unor surse citate de TechCrunch.

Anterior, Shein a fost evaluată cu suma de 64 miliarde dolari, într-o altă rundă de finanțare de la începutul acestui an, potrivit sursei citate.

În plus, noul gigant al modei online, rivalul actual al Zara și H&M, a atins o evaluare de 100 miliarde de dolari în aprilie 2022.

Ce este Shein

Shein a apărut în anul 2008 în Nanjing, China, de antreprenorul Chris Xu, sub numele de SheInside.

La început, site-ul vindea rochii de mireasă provenite din Guangzhou, dar în 2014, și-a cumpărat propriul sistem de lanț de aprovizionare și în 2015 s-a extins în țări ca Spania, Franța, Rusia, Italia și Germania, potrivit Vox.

Compania chinezească a fost printre primele care analizau date pentru a anticipa cererea clienților și pentru a produce loturi mici de haine ca să mențină costurile de inventar scăzute.

Acum, Shein se confruntă cu provocări în ceea ce privește procesele de încălcare a drepturilor de autor, criticile din partea ecologiștilor și concurența din partea Temu, un alt site de eCommerce chinezesc.

Parallax

Vizualizari
676
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri