Raluca Abrihan

Un startup românesc ce vine cu o alternativă digitală la abonamentele medicale clasice caută investitor

Thumbnail

Sartup-ul SanoPass, fondat de doi tineri antreprenori români, care vine cu o alternativă digitală la abonamentele medicale clasice, vrea să ajungă la o rețea de 1.300 de clinici și cabinete private din țară până la finele anului 2020, în creștere accelerată față de cele 500 de clinici din portofoliu, gestionate la finele anului trecut şi ţinteşte o rundă de finanțare de tip equity în primul semestru din acest an.

SanoPass, startup lansat în 2019 de doi antreprenori români, Andrei Vasile și Mihai Vădan, emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori ca beneficii pentru angajați. Abonații SanoPass sunt angajați ai companiilor din domenii precum transporturi, producţie, IT, financiar, retail. Rețeaua SanoPass numără în prezent 570 clinici și cabinete private la nivel național.

Firma a ajuns să gestioneze servicii medicale în valoare totală de peste 10.000 de euro lunar și estimează că va depăși anul acesta pragul de 20.000 de abonați. Doar în luna decembrie din 2019 compania SanoPass a emis peste 1.000 de abonamente, iar ritmul de înrolare a noilor abonați crește în mod constant, spun reprezentanţii startup-ului.

“2020 este anul creșterii exponențiale pentru SanoPass, cu noi investiții, lansări de servicii și produse noi, plus deschiderea rețelei către alți furnizori din piață. La nivel strategic, ne concentrăm pe dezvoltarea serviciilor de medicina muncii, obligatorii pentru orice companie din România, și analize medicale, care sunt cele mai solicitate servicii de către angajați. Ne dorim să construim cea mai variată rețea de clinici și cabinete specializate în aceste servicii și nu numai”, a declarat Andrei Vasile, CEO și co-fondator SanoPass.

În ultimele luni, mai multe clinici și cabinete medicale independente s-au alăturat rețelei SanoPass, printre care Gynia, Medstar, Spitalul Sf. Constantin, Alpha Medica, Donna Medical Center, Centrul Medical Transilvania, Union Medical, Medsan și Medicii.

O rundă de finanțare de tip equity în primul semestru din 2020

Pentru a deveni un jucător important pe zona de analize medicale și medicina muncii, fondatorii SanoPass își propun să atragă o rundă de finanțare de tip equity în primul semestru din 2020, investiție prin care firma va deschide rețeaua și pentru alți jucători din piață și va lansa un flux de medicina a muncii, integrat cu sistemele de tip ERP sau CRM ale companiilor cu scopul reducerii birocrației.

Mai exact, cei doi fondatori spun ca au nevoie de o finanţare de 250.000 de euro, pentru 12,5% din acţionariat, pentru a pune în aplicare planul de dezvoltare.

Abonamentele SanoPass asigură programări pentru consultații sau investigații, indiferent de specialitate, în maximum 48 de ore. SanoPass oferă pachete personalizate de servicii, cu prețuri între 3 euro și 40 de euro lunar, conținând servicii de medicina muncii, consultații și investigații medicale, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie și imagistică avansată.

Parallax

Vizualizari
1958
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri