Denisa Crăciun

3 din 10 români intenționează să își schimbe furnizorul de telefonie mobilă, deși spun că sunt mulțumiți de serviciile actuale

Thumbnail

Deși românii se declară mulțumiți de serviciile actuale de telecomunicații, 34% dintre aceștia spun că intenționează să își schimbe furnizorul de telefonie mobilă în următoarele 6 luni, potrivit unui studiu realizat în perioada 11-16 februarie 2022.

De asemenea, 28% dintre respondenții sondajului spun că intenționează să își schimbe furnizorul de televiziune prin cablu, conform raportului realizat de Reveal Marketing Research.

Dintre segmente, 40% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 spun că își vor schimba furnizorul actual de servicii de telefonie mobilă, fata de 32% dintre respondenții cu vârsta peste 55 de ani cu același răspuns. Doar 11% declară că intenționează să își schimbe furnizorul de telefonie fixă.

Ce servicii de telecomunicații apreciază românii

Printre cele mai apreciate servicii se numără:

  • serviciile de telefonie mobilă (85%);
  • televiziune prin cablu (85%);
  • internet mobil și internet fix (82%) dar;
  • serviciile de telefonie fixă (69%). 

Din perspectiva categoriilor de venit ale respondenților, studiul constată că cei mai mulțumiți de aceste servicii sunt cei cu un venit lunar mediu spre mare (2000 lei +). 

Din perspectiva segmentelor de vârstă, respondenții cu vârsta peste 55 de ani se declară cei mai mulțumiți de serviciile de care beneficiază în prezent (89%). 

De ce aspecte țin cont românii atunci când aleg un furnizor de telefonie mobilă       

Întrebați de aspectele de care vor ține cont atunci când își vor alege un nou furnizor, aproximativ 6 din 10 dintre ei declară că sunt interesați de costul pe care trebuie să îl achite lunar. Prețul constituie motivul principal cu precădere în rândul respondenților din segmentul de vârstă 35 – 44 de ani.  

De asemenea, experiența anterioară cu furnizorul a fost unul dintre principalele motive pentru care 41% dintre cei care consideră să își schimbe furnizorul. 

În următoarele 6 luni, 34% dintre respondenți ar putea fi convinși să își schimbe furnizorul și prin prisma ofertelor promoționale. De altfel, apetitul consumatorilor români pentru un portofoliu complet/variat de produse și servicii este de 25%, acestea fiind în special dorite de consumatorii cu vârste peste 45 de ani. 

Atât clienții cu venituri medii (2000-3000 de lei), cât și cei cu venituri mai ridicate (peste 3000 de lei) sunt interesați de costul lunar.

Parallax

Vizualizari
215
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri