Adi Iacob

Un rival Uber cumpără un startup care permite șoferilor să pună reclame pe mașini

Thumbnail

Aplicația de ridesharing Lyft ar putea începe să genereze venituri și într-un alt mod, în afară de călătorii. Rivalul Uber a cumpărat Halo Cars, un startup care permite șoferilor să afișeze reclame în stilul taxiurilor ― pe caseta de pe mașină. 

Un purtător de cuvânt companiei de ridesharing nu a detaliat intențiile achiziției, dar presa internațională a speculat că dimensiunea mică a startup-ului (este activ în doar 2 orașe) înseamnă că Lyft este interesat să preia echipa Halo Cars pentru divizia sa media, scrie Axios.

Halo are un model de business destul de simplu: șoferii cu normă întreagă, cu o evaluare bună pe aplicațiile de ridesharing, care s-au înscris au pe platforma startup-lui, au primit până la 400 de dolari pe lună pentru că au acceptat să instaleze o casetă publicitară (video) pe mașinile lor în timp ce lucrau. 

Startup-ul susține că agenții de publicitate știu unde sunt afișate reclamele lor (în timp real) și câți pietoni le-ar putea vedea. Aceștia pot cere platformei chiar să închidă o anumită reclamă atunci când un șofer este aproape de anumite zone, astfel încât un anunț pentru un film de familie nu va fi difuzat în timp ce șoferul trece pe lângă un magazin pentru adulți, scrie Engadget.

În timp ce șoferii înrolați în aplicații precum Lyft sau Uber s-au plâns de mult timp din cauza salariilor mici, anunțul achiziției Halo ar putea ajuta șoferii să câștige mai mulți bani fără ca tarifele să fie majorate pentru călători.

Parallax

Vizualizari
5520
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri