Denisa Crăciun

Rețeaua LaDoiPași a ajuns la 2.000 de magazine operate de antreprenori independenți

Magazin LaDoiPași

Rețeaua de magazine de proximitate LaDoPași anunță, luni, că a ajuns la 2.000 de unități deschise în țară. 

LaDoiPași, rețea lansată și dezvoltată de Metro România, anunță, luni, că deschide în comuna Osica de Sus, județul Olt, magazinul cu numărul 2.000.

„Afacerile independente continuă să aibă un rol important în societate și ele trebuie încurajate, atât pentru rolul lor în economie, cât și pentru beneficiile pe care le aduc în comunități. Deschiderea magazinului LaDoiPași 2.000 reprezintă o piatră de hotar și un succes al eforturilor noastre de a construi comunități durabile. De 11 ani, prin franciza LaDoiPași, METRO susține revânzătorii care au aderat la acest concept, îi consiliază și îi sprijină în toate aspectele importante ale business-urilor pe care le conduc”, menționează Adrian Ariciu, CEO METRO România.

„Sărbătorim astăzi deschiderea magazinului 2.000, LaDoiPași menținându-și poziția de cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din țară. Franciza LaDoiPași este inițiativa METRO care susține comerțul tradițional din România, având alături antreprenorii care cred cu tărie că magazinul de proximitate reprezintă unul dintre cei mai importanți piloni în dezvoltarea comunităților”, spus Irinel Popescu, Director de Franciză al METRO România, care completează că are „încredere în acest model de business, care va atinge peste 2.500 magazine la sfârșitul anului următor, pentru a rămâne un vector al comunităților locale”.

Magazinul a fost deschis la inițiativa a doi antreprenori din sudul țării. 

„Suntem locuitori ai comunei și cunoaștem nevoile oamenilor din comunitate. Cu ajutorul METRO România am reușit să deschidem un magazin ce va contribui la bunăstarea comunității, prin sortimentul de peste 3.000 de articole, ce include o varietate de produse de calitate, la prețuri accesibile, de la legume-fructe și carne proaspătă, până la patiserie caldă și produse marcă proprie ARO sau FineLife”, punctează Cornelia Mihaela Voinea, proprietarul magazinului 2.000 din rețeaua LaDoiPași.

Ce presupune investiția în franciza LaDoiPași

Cei care doresc să achiziționeze o franciză LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat și de nevoile comunității pe care o vor deservi.

În acest parteneriat, contribuția METRO România începe de la aderarea la conceptul LaDoiPași și vizează deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campaniile de promovare la nivel național, campaniile de loialitate și aniversare, dar și transferul de know-how și instrumentele de lucru în retail.

Parallax

Vizualizari
340
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
florin
stefan
Am intrat odata intr-unul.Undeva pe litoral.N-am s-o mai fac niciodata.

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri