Un startup românesc încearcă să prevină răspandirea Coronavirus în Româ
Raluca Abrihan

Un startup românesc încearcă să prevină răspandirea Coronavirus în Româ

Thumbnail

RecoMedica, un proiect online românesc de ghidare și asistență medicală gratuită, lansează campania de informare "Pentru mine, pentru cei din jurul meu", ce își propune educarea unui public cât mai larg cu noțiuni generale de sănătate, pentru a preveni îmbolnăvirea cu viruși transmisibili.

Sub sloganul "Pentru mine, pentru cei din jurul meu", RecoMedica aduce la cunoștință informații de bază pe care oricine ar trebui să le dobândească, pentru a menține un echilibru de sănătate și pentru a evita cât mai mult îmbolnăvirea sau răspândirea acestor boli de sezon.

Astfel, echipa RecoMedica a dezvoltat o serie de afișe și materiale video de prezentare, ce vor fi promovate în luna februarie și martie în mediul online, menite să educe publicul: Ce trebuie sa facem ca sa prevenim infectarea cu viruși gripali, răceli sau viroze; Ce facem dacă avem anumite simptome; Cum să reacționăm dacă vedem la alții că au simptome, Cum ne spălăm pe mâini corect etc.

Conform celui mai recent raport al Institutului Național de Sănătate Publică, numărul total de cazuri de infectii respiratorii acute (gripă clinică, IACRS și pneumonii) a fost de 165.598 la nivel național, cu 59,2% mai mare comparativ cu cel înregistrat în aceeași săptămâna a sezonului precedent.

"Am pornit aceasta campanie pentru că este important să înțelegem cu toții că prin mici schimbări în rutina noastră zilnică am putea micșora considerabil numărul de cazuri de îmbolnăviri. Doar prin simplul stat acasă atunci când observăm primele simptome de gripă sau răceală, putem să-i protejăm pe alții de la a se îmbolnăvi. De exemplu, sunt companii care îți taie până la jumătate din salariu dacă te duci la serviciu bolnav și vrem să încurajăm aceste reguli de limitare a răspândirii bolilor de sezon."​, a explicat Eduard Andrei Cioroaga, co-fondatorul startup-ului RecoMedica.

Campania de informare lansată de RecoMedica se desfășoară pe toate platformele de socializare, de la Facebook, LinkedIn, YouTube la Instagram, TikTok și Twitter. Materiale informative sunt postate zilnic pe toate aceste platforme, împreună cu o serie de clipuri video explicative.

“Timp de câteva săptămâni, publicul larg va beneficia de sfaturi cu reguli de bază pe care trebuie să le respecte oricine pentru a se menține sănătos. Sfaturile primite sunt oferite de medici primari, generaliști, epidemiologi, infecționiști sau de alte specializări, cu care colaborăm sau alte canale oficiale de informare cum ar fi Organizația Mondială a Sănătății.”, a adăugat Eduard Andrei Cioroaga.

RecoMedica își propune ca această campanie să transmită, în primul rând, o stare de solidaritate și un spirit de responsabilitate socială: "Responsabilitatea socială se naște atunci când învățăm să oferim celorlalți același nivel de respect pe care îl avem față de noi înșine." - Eduard Andrei Cioroaga, co-fondator RecoMedica. “Totodată este și o modalitate prin care oamenii să conștientizeze și să fie ușor mai pregătiți pentru o epidemie cu un virus nou, cum este Coronavirus care a înregistrat peste 50,000 de cazuri în câteva săptămâni.”

RecoMedica este un proiect online de ghidare și asistență medicală gratuită. Compania asigură un sistem triaj medical online gratuit (oferă informații despre starea de sănătate, direcționarea de specializare și nivelul de urgență), prin colaborarea cu peste 50 de cadre medicale din România. Astfel, RecoMedica ajută utilizatorii să acționeze corect de la primele momentele ale apariției unui simptom sau a unei probleme medicale.

Parallax

Vizualizari
1507
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings