Claudiu Zamfir

Platforma românească de marketing afiliat 2Performant a atras 4,2 milioane lei

Thumbnail

Platforma românească de marketing afiliat 2Performant, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), a finalizat prima etapă a operațiunii de majorare de capital și a atras 4,2 milioane de lei.

La finalul acestei etape au fost subscrise 80,38% acțiuni din oferta totală- a informat, luni, compania, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.

Acțiunile au fost subscrise în baza drepturilor de preferință 2PR01 la prețul de subscriere de 28,2764 lei/acțiune.

Compania se pregătește acum pentru cea de-a doua etapă a majorării de capital, respectiv plasamentul privat, care se va derula în perioada 5-18 august, cu posibilitatea închiderii anticipate.

Consiliul de Administrație al companiei 2Performant a hotărât ca prețul unei acțiuni 2P în plasamentul privat să fie de 30,4910 lei, mai mare decât cel al ofertei publice, preț calculat după următoarea formulă: prețul de subscriere prin exercitarea dreptului de preferință  (28,2764 lei) + prețul mediu ponderat al drepturilor 2PR01 (0,38956717 lei) x numărul de drepturi necesare pentru subscrierea unei acțiuni în oferta publică (5,68424).

SSIF Goldring este intermediarul ofertei publice aferente majorării de capital social, precum și al plasamentului privat.

„Sunt bucuros că investitorii au arătat interes pentru compania noastră, că ne împărtășesc viziunea și sunt alături de noi în acest moment important, în care capitalul ridicat pe bursă ne ajută să accelerăm creșterea. Planurile noastre nu se opresc aici, avem multe oportunități să dezvoltăm mai departe business-ul și vom continua să fim un emitent dinamic pe piața de capital”, spune Dorin Boerescu, CEO și Președinte al Consiliului de Administrație 2Performant.

2Performant își propune să atragă prin majorarea de capital o investiție de 5 milioane de lei prin emiterea în cadrul operaţiunii a 185.500 acțiuni noi. Capitalul obținut în urma majorării va fi investit în proiectele de dezvoltare pe care 2Performant le are în plan, respectiv consolidarea și creșterea pe piețele din România și Bulgaria, expansiunea în piețe externe, precum și dezvoltarea unui nou mod de atribuire a conversiilor din platforma 2Performant.com.

După încheierea majorării de capital cu aport de numerar, compania va acorda acțiuni gratuite pentru investitori, în raport de 4 la 1, astfel încât și investitorii care participă la majorare vor primi acțiuni gratuite.

2Performant spune că este o companie de tehnologie și de tip growth, aflată în creștere accelerată. Anul trecut platforma 2Performant.com a intermediat peste 1 milion de vânzări pentru cele aproape 800 de magazine online din platformă, în valoare de peste 50 de milioane de euro.

Cifra de afaceri a firmei a crescut în 2020 cu 31%, ajungând la 20,28 milioane de lei. De asemenea, în anul pandemiei, profitul platformei a crescut cu 16,7%, până la 818.000 lei. În 2020, firma avea 22 de angajați.

Pentru 2021, 2Performant estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 26%, ajungând la peste 25,5 milioane de lei.

Pentru a accelera creșterea companiei, 2Performant a anunțat în luna aprilie a acestui an organizarea în două Business Units: 2Performant România și Bulgaria, condus de Raluca Negrea din poziția de Country Manager, și 2Performant Growth Unit, condus de Constantin Stanciu, Growth Manager al companiei.

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com - platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing.

2Performant este o companie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, sub simbolul 2P. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 4,5 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu.

Cu o activitate de 12 ani, compania spune că a lansat în România prima rețea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. În 2011 a urmat intrarea în piața din Bulgaria. În 2016 platforma și operațiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluție tehnică și un mod nou de operare care pun accentul pe self-service și prepay ca soluție de plată.

Compania a investit până acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creșterea performanțelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, ușurarea și îmbunătățirea experienței de utilizare (UX & UI).

2Performant a reușit în acești ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 263 de milioane de euro, prin mai mult de 461 de milioane de clickuri, pentru 785 de jucători din eCommerce din România și din regiune, din peste 30 de industrii.

Parallax

Vizualizari
216
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri