Claudiu Zamfir

Achiziție imensă în IT: PayPal dă 4 miliarde de dolari pe o platformă online

Thumbnail

Procesatorul de plăți online PayPal a ajuns miercuri la un acord pentru a achiziționa o platformă online de cumpărături și recompense pentru consumatori, cu suma de aproximativ 4 miliarde de dolari.  

Platforma Honey este folosită în SUA prin intermediul unui add-on de browser și al unei aplicații de mobil prin care utilizatorii găsesc cele mai bune oferte de la magazinele partenere și primesc recompense pentru fidelitate.

PayPal Holdings Inc. spune că va finaliza achiziția Honey Science Corporation în primele 3 luni ale anului 2020, cu condiția obținerii tuturor avizelor din partea autorităților de reglementare.

În prezent, serviciul oferă asistență de shopping pe mobil, programe de recompense și oferte, alerte și unelte de urmărire a prețurilor. Honey spune că are aproximativ 17 milioane de utilizatori activi pe lună. Prin intermediul serviciilor sale, platforma a ajutat milioane de consumatori să economisească peste 1 miliard de dolari la cumpărăturile de la magazinele partenere, în anul 2018, susține startup-ul.

Honey are acum circa 30.000 de magazine online partenere, cu profiluri dintre cele mai diverse, de la haine și electronice până la turism și livrare de pizza. Printre magazinele partenere se numără Amazon, Wal Mart, Sephora, Macy's.

Prin achiziția Honey de către PayPal cele două servicii online urmăresc să simplifice și să personalizeze experiențele consumatorilor și, pe de altă parte, să crească vânzările magazinelor online.

Honey a fost fondat în octombrie 2012, la Los Angeles, de antreprenorii americani  George Ruan și Ryan Hudson. Cei doi vor continua să conducă echipa Honey ca parte a PayPal.

Potrivit Crunchbase, în cei 7 ani de când funcționează, startup-ul Honey a primit investiții totale de 31,8 milioane de dolari. Cea mai mare rundă de investiții, de serie B, de 26 de milioane de dolari, i-a fost acordată în octombrie 2017, de Anthos Capital și alți 4 investitori.

Pay Pal a fost înființat în anul 1998 sub numele de Confinity. Fondatorii serviciului de plăți online sunt antreprenorii Ken Howery, Luke Nosek, Max Levchin, Peter Thiel și Elon Musk.

În România, un serviciu de recompense și fidelizare a consumatorilor este aplicația Beez.  Startup-ul a fost fondat în februarie 2018, la Alba Iulia, de Lucian Cramba, Vasile Tamaș, Laurențiu Voica și Karles Kirschner și a primit investiții de 450.000 de dolari. Utilizatorii aplicației, care cumpără de la magazinele partenere, pot face economii și obține avantaje prin oferte speciale („sweet deals”), rewards și cashback.

 

Parallax

Vizualizari
3943
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri