Răzvan Tătaru

Patreon, platforma de donații, și-a schimbat aspectul

Patreon-dreamstime-2022

Platforma Patreon, utilizată și în România, a anunțat o actualizare a aplicației, mai multe unelte pentru creatori și un nou look.

Patreon, platforma folosită de creatorii independenți pentru a primi donații de la fani, a anunțat „reimaginarea” serviciilor oferite.

„Patreon nu mai este doar o companie de abonamente plătite. Este locul unde creatorii au libertatea de a face ceea ce îi pasionează și de a împărtăși direct cu oamenii care îi iubesc cel mai mult”, a anunțat compania într-o postare pe blogul oficial.

Fiecare profil de creator poate fi schimbat în funcție de preferințele acestora de pe platformă, de la culori, „layout”, la așezarea postărilor. Totodată, creatorii pot să acceseze analize despre comunitate și unelte comerciale.

Fanii pot intra în comunitățile utilizatorilor Patreon în mod gratuit, unde pot interacționa cu alți pasionați și pot accesa conținut limitat. În plus, platforma oferă „spații” de discuție între fani și creatori, pentru comentarea conținutului și crearea de conexiuni.

Funcția „Commerce”, disponibilă tuturor creatorilor, oferă posibilitatea de a vinde produse, cum ar fi episoade individuale de podcast sau fișiere descărcabile, prin platformă.

Secțiunea „acasă” („Home”) din aplicația nouă de mobil este organizată în funcție de creatori, alături de postările, conținutul și spațiile de discuții asociate. Totodată, toate fișierele media deținute, descărcate și în curs de descărcare se află într-un singur loc.

Odată cu aceste schimbări, platforma a lansat și noul brand, descris de companie ca fiind unul „conceput să se adapteze, astfel încât orice creator să îl poată face al său... pentru că proprietatea creatorilor este esențială pentru viziunea noastră pentru viitor”.

Logoul nou Patreon

Sursă foto: Captură foto Patreon

Parallax

Vizualizari
136
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri