Denisa Crăciun

MrBeast a devenit vloggerul cu cei mai mulți abonați pe YouTube din lume

MrBeast

Vloggerul american MrBeast, pe numele său real Jimmy Donaldson, a devenit cel mai urmărit YouTuber din lume, depășindu-l pe celebrul PewDiePie, potrivit Insider.

MrBeast, cunoscut pentru conținutul inedit și videoclipurile în care le oferă urmăritorilor lui case sau mașini, a ajuns, luni, la peste 111 milioane de abonați pe YouTube.

Inițial, vloggerul l-a ajuns din urmă pe YouTuberul suedez Felix Arvid Ulf Kjellberg, cunoscut ca PewDiePie, pe 11 noiembrie, atingând 111 milioane de abonați.

La sfârșitul lunii iulie, MrBeast a ajuns la 100 de milioane de abonați, fiind al doilea YouTuber după PewDiePie, după numărul de subscribers, mai arată sursa citată.

„Peste un milion de oameni au sărbătorit cu mine 100.000.000 de abonați. YouTube este un lucru care m-a făcut mereu fericit și sunt recunoscător că pot face asta toată ziua”, a spus vloggerul pe Twitter.

Între timp, MrBeast a ajuns la 111.945.500 abonați, iar PewDiePie la 111.846.779, conform platformei LiveCounts.

Real time subscribers - Mr Beast
Captură foto LiveCounts
PewDiePie-subscribers
Captură foto LiveCounts

Atenție, însă, MrBeast a devenit vloggerul (persoană care creează conținut video independent) cu cei mai mulți abonați pe YouTube. Topul nu include și canale de YouTube colective, companii media, nici vedete (cântăreți, actori etc) care creează conținut pe platformă. 

Jimmy Donaldson sau MrBeast este un YouTuber american, născut pe 7 mai 1998. El a început să posteze videoclipuri pe YouTube în 2012, conform Wikipedia.

În 2017 a devenit viral cu un videoclip în care a numărat până la 100.000 și a strâns în câteva zile câteva mii de vizualizări. Între timp, acest videoclip a depășit 26 de milioane de vizualizări. 
 

Cu timpul, conținutul său de pe platformă s-a diversificat: de la videoclipuri cu provocări și sarcini dificile, la surprize de mii de dolari pe care le face fanilor săi. 

MrBeast are o avere estimată la 54 milioane de dolari, conform Forbes

De cealaltă parte, PewDiePie este activ pe YouTube din 2010 și este cunoscut în primul rând pentru că postează conținut de gaming pe platformă. 

A devenit oficial YouTuberul „individual” cu cei mai mulți abonați în 2013, iar în august 2019, a fost primul creator de conținut care a atins pragul de 100 de milioane de subscriberi.

Patru luni mai târziu, el a anunțat că intenționează să ia o pauză de la YouTube după ce a spus că se confruntă cu burnout și, de atunci, a postat mai rar pe platformă.

Parallax

Vizualizari
2801
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri