Adi Iacob

Microsoft a cumpărat “Instagramul educației”

Thumbnail

Microsoft a achiziționat Flipgrid, o rețea socială dedicată educației, unde profesorii folosesc clipuri video scurte pentru a crea planuri de lecții colaborative. Startup-ul din Minneapolis, care la început se numea Vidku, a fost descris ca un Instagram/Snapchat pentru sala de clasă. 

La începutul anului trecut, Flipgrid a înregistrat o creștere a numărului de profesori înscriși de 800%, scrie TechCrunch.

Startup-ul este cu siguranță o piesă care are sens în portofoliul Microsoft, deoarece compania încearcă să preia piața educației, dominată în prezent de Google. Chromebook-urile Google domină mediul educațional din școlile din Statele Unite, iar ca răspuns, Microsoft a lansat la începutul anului oferta de laptopuri pentru școli la 189 dolari (cu Windows 10), scrie The Verge.

În luna mai a anului trecut, compania a lansat o variantă educațională de Windows 10 — Windows 10 S. De asemenea, Microsoft și-a îmbunătățit ofertele pentru Office 365 for Education, iar Flipgrid suportă deja Microsoft Teams. 

"Suntem încântați să vedem impactul pe care Flipgrid l-a avut în procesul de învățare socială până acum și așteptăm cu nerăbdare să îi ajutăm să continue să se dezvolte în cadrul familiei Microsoft", a declarat vicepreședintele Microsoft, Eran Megiddo, într-un comunicat de presă.

Aplicația Flipgrid va fi gratuită pentru școli, iar cei care au cumpărat deja un cont vor primi banii înapoi.

Termenii tranzacției nu au fost divulgați.

Satya Nadella, CEO-ul Microsoft anunțând achiziția Flipgrid:

Parallax

Vizualizari
940
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri