Smile Media

Cumpărături pe timp de pandemie. Care sunt beneficiile unei platforme de tip marketplace și cum poți ajunge la 500.000 de potențiali clienți?

Thumbnail

Pandemia de coronavirus a schimbat complet modul în care facem cumpărături, iar acum atât business-urile, cât și clienții se reorientează pentru a se adapta unei perioade în care online-ul prinde un avânt tot mai mare. Chiar dacă și în anii trecuți exista o tendință de creștere a shoppingului online, anul acesta contextul crizei sanitare a impus o nouă realitate, ceea ce înseamnă că micile afaceri trebuie să regândească modul prin care își pot atrage și fideliza clienții. Dacă înainte multe dintre aceste business-uri mizau pe traficul pietonal, acum este timpul să analizeze soluțiile pe care le au, iar o platformă de tip marketplace vine ca răspuns la aceasta problema. Care sunt beneficiile unei platforme de tip marketplace și cum pot antreprenorii să își pună produsele într-o vitrină digitală cât mai vizibilă? 

Atunci când vrem să cumpărăm ceva, eMAG se afla în topul platformelor pe care le accesăm fie că vorbim de electrocasnice, consumabile sau jucării. Vitrina digitală pusă la dispoziție de către “pionierul pieței de comerț online din România” este un important punct de pornire pentru orice afacere care fie a fost afectată de efectele crizei sanitare sau doar vrea să își extindă business-ul și portofoliul de clienți. 

Cum poți deveni seller pe platforma eMAG Marketplace?

Pasul 1: Ai nevoie de un laptop conectat la internet, buletin și actele firmei. 

Pasul 2: Urmează procesul de aprobare, care dureaza cel mult 72 de ore. Integrarea se va face rapid, printr-un proces care nu presupune niciun risc. 

Pasul 3: Te va contacta un consultant, care te va ajuta să îți listezi produsele.  

Listarea este gratuită: vei plăti doar un comision, după  ce finalizezi vânzarea. 

eMAG Marketplace este o academie pentru antreprenori, oferindu-le acces la resurse de învățare, instrumente și know how-ul de care au nevoie pentru a se dezvolta în online. În primele 3 luni de la integrarea pe platformă, fiecare seller va beneficia de ajutorul și recomandările unui consultant dedicat, care îl va ajuta să se adapteze online și să se familiarizeze cu platforma. Mai mult aceștia vor putea studia oricând individual, deoarece au acces gratuit la biblioteca virtuală eMAG Academy, unde au la dispoziție peste 1.600 de minute de conținut video cu recomandări pentru creșterea vânzărilor online. 

 

Avantajele platformei eMAG Marketplace

Platforma eMAG îți oferă acces zilnic la 500.000 de clienți potențiali. Fiecare comerciant care se va înscrie în platformă va avea la dispoziție un dashboard prin intermediul căruia își poate gestiona ușor comenzile. În plus, platforma le pune la dispoziție instrumente de monitorizare și analiză în timp real a evoluției afacerii lor și le oferă recomandări personalizate pentru a putea să își ajusteze business-ul în funcție de dorințele consumatorilor. 

Un alt avantaj al prezenței pe eMAG Marketplace este că antreprenorii au acces la canalele de marketing online și offline ale eMAG pentru a-și promova produsele și ofertele clienților. Iar pentru afacerile care au deja un magazin online deschis, eMAG le oferă posibilitatea de a-și sincroniza magazinul cu platforma Marketplace, ceea ce le permite o mai ușoară gestionare a comenzilor. 

Orice antreprenor care dorește să fie prezent în Marketplace trebuie să știe că această platformă îi oferă și deschidere la nivel internațional, având oportunitatea de a se lista pe platformele eMAG Marketplace Bulgaria sau eMAG Marketplace Ungaria. Prin accesarea gratuită a unei platforme digitale unice (Internationl Marketplace Network), sellerii pot să acceseze marketplace-urile din Italia, Franța și Germania. 

Un business mic, cel mai probabil, se confruntă și cu provocarea livrărilor și a depozitarii produselor, iar pentru aceste probleme există soluția Fulfilment by eMAG, un suport logistic integrat prin care sellerii pot accesa depozitele eMAG și au puse la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare. Alt aspect important este că antreprenorii care optează pentru acest serviciu, externalizează cererile de retur și serviciul de customer care către eMAG. 

eMAG Genius, serviciul prin care le oferă clienților transport gratuit, Seller Credit, programul prin intermediul căreia eMAG îi ajută pe comercianți să investească în dezvoltarea business-ului, oferindu-le o linie de finanțare cu dobândă zero, precum și eMAG Ads, soluția de publicitate PPC (pay per click), sunt alte avantaje pe care antreprenorii le pot folosi pentru a-și duce business-ul la următorul nivel. 

În schimbul prezenței pe eMAG Marketplace, vânzătorii vor plăti un comision din vânzări, care diferă de la o categorie de produse la alta. 

Într-o lume tot mai digitalizată, cu atât mai mult acum când noua realitate ne cere să ne adaptăm, când suntem nevoiți să studiem, să muncim și să cumpăram online, antreprenorii trebuie să își reconfigureze afacerile și să găsească soluții care să le permită nu numai să rămână pe piață, dar și să își extindă afacerea. eMAG Marketplace vine în ajutorul lor cu soluții integrate ce le facilitează accesul la un număr mult mai mare de clienți, preluând din problemele care, de cele mai multe ori, le pun piedici și le blochează dezvoltarea: vizibilitate, gestionare comenzi, depozitare, livrare și customer care. 

Articol susținut de eMAG

Parallax

Vizualizari
686
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.44
Just for testing :

interaction: 0.88

popularity: 0.45

publishing: 2.89

expertise: 0.09

rating: 1.44

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 977
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri