Magazinele de pe o platformă online au cu 20% mai multe comenzi față de Black Friday 2019
Adi Iacob

Magazinele de pe o platformă online au cu 20% mai multe comenzi față de Black Friday 2019

Thumbnail

Magazinele online care folosesc platforma Blugento au înregistrat de la începutul lunii aprilie o creștere de 7 ori a numărului de comenzi, față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, potrivit datelor platformei, numărul comenzilor plasate într-o singură zi (14 aprilie) în toate magazinele online care utilizează platforma Blugento a fost cu peste 20% mai mare față de cel înregistrat de Black Friday, în 2019.

Creșterile înregistrate vin pe fondul schimbării comportamentului de consum generat de starea de urgență instituită de autorități și a nevoii de schimbare a companiilor care își modifică rapid strategiile, pentru a integra cât mai bine segmentul online în canalele de vânzare, venind, astfel, în întâmpinarea nevoilor clienților.

„Am dezvoltat foarte mult platforma Blugento în ultimul an, atât ca funcționalități, cât și ca expertiză în zona de eCommerce, acoperind tot mai multe nevoi ale businessurilor din industria comerțului online. Ultima lună a fost pentru noi un test care validează încă o dată fiabilitatea și stabilitatea platformei", spune Sadu Băbășan, CEO Blugento, menționând că, în ultima lună și jumătate, nivelul cererii din partea companiilor de a dezvolta componenta online a crescut semnificativ..

"Este evident că toți cei care încă nu sunt prezenți online au nevoie să facă această trecere cât mai repede, chiar dacă viziunea finală a magazinului online pe care și-l doresc se va contura în timp. După o perioadă în care chiar și cei mai puțin digitalizați se văd în situația de a face shopping online, ne așteptăm ca această schimbare generalizată a comportamentului de cumpărare să fie definitivă. De aceea, magazinele care nu vor vinde online în cel mai scurt timp vor avea de pierdut nu doar acum, dar și pe termen mediu”, a menționat Sandu Băbășan.

În ultima lună, schimbări importante au fost făcute și de companiile mari, care au devenit mult mai agile, înregistrând o mai bună eficiență online și, în cele din urmă, vânzări mai mari.

„Am observat o creștere a bugetelor de promovare. În unele cazuri, chiar o dublare a acestora. Astfel, deși lansată la jumătatea lunii februarie, agenția de digital marketing în eCommerce dedicată magazinelor online partenere, Zéa, s-a dovedit a fi o resursă extrem de bună pentru acestea. Iar în perioada aceasta, prin Zéa, am putut elabora strategii de creștere și eficientizare a proceselor de vânzări, să optimizăm costurile de marketing și să scalăm masiv vânzările clienților Zéa”, spune Lorand Minyo, Head of Marketing Blugento.

Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma de comerț electronic Magento. Implementarea platformei permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienții având acces la toate funcționalitățile oferite de platforma Magento, adaptate la piața din România din punct de vedere fiscal şi legislativ. 

Platforma are în prezent peste 400 de clienți şi oferă o gamă completă de servicii de eCommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online.

  • Urmărește și interviul #deladistanta cu Sandu Băbășan:

Parallax

Vizualizari
538
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri