Nou serviciu de recrutare de personal, de la LinkedIn, cu geolocalizare
Claudiu Zamfir

Nou serviciu de recrutare de personal, de la LinkedIn, cu geolocalizare

Thumbnail

Platforma de cariere și joburi LinkedIn a anunțat marți lansarea Talent Insights, un instrument de analiză pentru firmele care caută talente, care are, printre altele, o funcție de geolocalizare.

„Anul trecut, am anunțat că lucram la o nouă soluție de analiză a talentelor, numită LinkedIn Talent Insights - un instrument care vă va ajuta să răspundeți la întrebări precum: ce firme îți  fură angajații talentați? Cum se compară brandul tău de angajator cu cel al altor firme? Care este cel mai bun loc să-ți deschizi un birou? Astăzi, Talent Insights este aici”, a anunțat platforma deținută de Microsoft.

Potrivit LinkedIn, Talent Insights se bazează pe 3 priorități:

  • Livrarea de date la cerere: Oferă celor de la Resurse Umane și Recrutare  posibilitatea de a răspunde la întrebări complexe legate de talente, în câteva minute.
  • Informațiile oferite sunt acționabile: Se asigură că oricine poate interpreta datele. Nu trebuie să fii un om de știință în date pentru a folosi produsul.
  • Valorifică actualizările în timp real pe LinkedIn: Oferă o imagine corectă a tendințelor pieței muncii în orice moment.

Printre altele, noul instrument de recrutare are o funcție de decizii bazate pe geolocalizare. Aceasta permite identificarea rapidă a piețelor cu resurse mari de talente-cheie pentru ca firma angajatoare să ia decizii în apropierea locului de deschidere a unui nou birou, de exemplu.

Prin folosirea tabului „location” o firmă poate să înțeleagă care anume țări, regiuni sau orașe au disponibilă suficientă forță de muncă în domeniile de interes, pentru a putea susține extinderea companiei.

Apoi, firma poate folosi tabul „employer brand” pentru a-și verifica percepția asupra propriului brand de angajator în regiune.

În plus, firma poate să vadă cum arată concurența în zonele în care vrea se extindă. Astfel, angajatorul respectiv poate folosi tabul „company” să vadă care sunt angajatorii de top din zona vizată.

Thumbnail

LinkedIn spune că și-a testat deja sistemul în 80 de firme din diverse domenii: de la minerit și construcții până la asigurări, telecomunicații, software, bănci și altele.

Printre cei care au folosit noul instrument LinkedIn se numără compania americană de hardware Intel, care a obținut informații pentru strategia sa de angajare din Polonia, să-și plaseze panourile cât mai bine, lângă birourile concurenților.

De asemenea, un startup din Marea Britanie a analizat baza  de talente disponibile în China, pentru a identifica unde ar trebui să-și deschidă noul birou, mai spusține LinkedIn.

Deschisă în urmă cu 15 ani, rețeaua profesională LinkedIn are în prezent 575 de milioane de utilizatori, 20 de milioane de companii înscrise și 15 de milioane de joburi active publicate.

Compania din Sunnyvale, California, a fost fondată de Reid Hoffman, Allen Blue, Konstantin Guericke, Eric Ly și Jean-Luc Vaillant. Printre primii investitori care au avut încredere în ea a fost fondul de investiții de capital de risc Sequoia Capital, care a participat, săptămâna trecută, și la runda de finanțare de 225 de milioane de dolari obținută de startupul românesc UiPath.

În iunie 2013, platforma LinkedIn a fost achizționată de gigantul Microsoft pentru 26 de miliarde de dolari.

Vizualizari
2806
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings