Răzvan Tătaru

S-a lansat o nouă platformă românească de vânzare-cumpărare de mașini SH

Femeie care își cumpără o mașină

Plus Autotrade, un distribuitor local de mașini premium și de lux, lansează Plus Auto Marketplace, o platformă de anunțuri în urma unei investiții interne de 400.000 EUR, potrivit unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.

Platforma Plus Auto Marketplace este destinată celor care vor să vândă sau să cumpere un autovehicul, atât profesioniști (dealeri auto și societăți de leasing), cât și persoane private.

Conform unui studiu realizat de carVertical, piaţa de maşini second-hand din România este una dintre cele mai puţin transparente din Europa. România ocupă locul 21 din cele 25 de ţări incluse în studiu, regăsindu-se pe lista celor mai puţin transparente pieţe de maşini rulate din Europa.

De aceea, platforma susține că este o alternativă credibilă și preferabilă pentru încheierea unei vânzări exclusiv online, în condiții de siguranță deplină.

Mașinile din Plus Auto Marketplace trebuie să aibă un istoric verificabil. Acest lucru va fi posibil rapid și eficient, datorită integrărilor cu furnizori de soluții de date.

În pluslatforma are înglobată tehnologie cu inteligență artificială pentru facilitarea unor procese precum adăugarea și moderarea unui anunț, evaluarea prețului de vânzare etc.

Alte criterii care trebuie îndeplinite pentru a putea lista un anunț de vânzare pe platformă sunt: vechimea autovehiculului să fie de maximum 10 ani, numărul kilometrilor parcurși să nu depășească 180.000, iar mașina să nu fie avariată în momentul publicării anunțului.

„Având în vedere experiența acumulată în cadrul Plus Autotrade, unul dintre cei mai mari distribuitori de autovehicule young-used premium din România, ne-am propus să digitalizăm și să eficientizăm procesul de vânzare a autovehiculelor noi și rulate. Prin intermediul Plus Auto Marketplace, ne dorim să oferim o alternativă accesibilă oricui are nevoie de o mașină și, în același timp, să asigurăm o transparență ridicată în ceea ce privește istoricul și proveniența autovehiculelor listate în platformă”, spune Răzvan Moldovan, General Manager Plus Autotrade.

Plus Auto Marketplace se remarcă prin simplitatea și rapiditatea procesului de înregistrare în platformă și postarea anunțurilor, precum și prin transparența costurilor: utilizatorul plătește un preț unic de 10 EUR (TVA inclus) per anunț, valabil pentru 30 de zile.

„Înregistrarea și publicarea anunțurilor în platforma noastră se derulează simplu și rapid. Utilizatorii interesați pot începe prin a-și crea un cont pe site-ul nostru, accesând link-ul către pagina de înregistrare. Apoi, completarea informațiilor despre mașina pe care doresc să o vândă este la îndemâna lor: de la marca și modelul mașinii până la anul fabricației și numărul de kilometri parcurși. Cu doar câteva click-uri, pot încărca fotografii ale mașinii și preciza prețul dorit, alături de alte detalii tehnice relevante.

După ce anunțul este verificat și publicat, un client interesat poate interacționa cu vânzătorul, fie direct, fie prin intermediul platformei, utilizând mesageria din contul său. Procesul de negociere are loc în afara platformei, iar noi ne asigurăm că totul decurge cât mai lin și eficient pentru toți utilizatorii noștri”, spune Veronica Negru, Manager Marketplace.

În fiecare an, în România, sunt vândute aproximativ 1 milion de mașini, din care 150.000 sunt noi, iar restul sunt autovehicule rulate; aproximativ o treime dintre acestea sunt importate, iar restul sunt înmatriculate în România și revândute.

Plus Autotrade este un distribuitor românesc de autovehicule young-used premium, care oferă servicii de vânzare și intermediere auto, intermediere financiară, încheiere de asigurări și extragaranții, preluare de autovehicule în regim de consignație, trade-in și buy-back.

Compania cu capital 100% românesc, antreprenorial, a luat naștere în anul 2010, iar din 2016 a pătruns pe segmentul mașinilor premium și de lux. Compania a înregistrat afaceri de 83,5 milioane EUR anul trecut și, în prezent, deține nouă showroom-uri, în București, Timișoara, Cluj-Napoca, Brașov, Constanța, Alexandria, Sibiu, Iași și Oradea.

Parallax

Vizualizari
628
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri