Conferința internațională How to Web 2019 îl aduce în România pe Sean Ellis, omul care transformă startup-urile în giganți
Smile Media - Content si Marketing Digital

Conferința internațională How to Web 2019 îl aduce în România pe Sean Ellis, omul care transformă startup-urile în giganți

Thumbnail

Organizatorii conferinței How to Web 2019 îl aduc în România pe Sean Ellis, unul dintre oamenii care au avut un rol transformator în cultura startup-urilor și ideilor inovatoare. El este fondatorul mișcării Growth Hacking la nivel mondial, autorul cărții „Hacking Growth” și fondatorul platformei online GrowthHackers.com. Alături de acesta, pe scena How to Web 2019 vor mai urca peste 50 de speakeri de talie internațională, care vor aduce în fața audienței tacticile și metodele de lucru care au dovedit un maxim de impact în creșterea afacerilor din tech.

În lumea companiilor digitale care au trecut de la statutul de startup-uri la giganți tech, Sean Ellis este văzut drept unul dintre cei mai importanți experți. Prin sistemul de metode de Growth Hacking, el a contribuit la succesul unor companii ca Dropbox, Eventbrite sau LogMeIn. Totodată, el este fondatorul companiei Qualaroo printre ai cărei clienți se numără Uber, Intuit, Starbucks și chiar Amazon. Sean Ellis va susține o prezentare la How to Web 2019, dar și un workshop intensiv de o zi pentru toți cei care vor să descifreze o parte din secretele succesului și scalabilității unei afaceri de la nivel de startup la statut de jucător național și internațional. 

Alături de Sean Ellis, How to Web 2019 va fi, pentru două zile, punctul zero pentru oricine lucrează în dezvoltarea sau optimizarea produselor tech, pentru cei care lucrează pe growth, pentru antreprenori, investitori sau freelanceri din România care vor să aibă acces la mecanismele care au dovedit că pot transforma cu succes startup-urile în afaceri sustenabile și puternice.

Ce este Growth Hacking, mecanismul prin care poți construi o afacere de succes

Ideea de Growth Hacking despre care va vorbi Sean Ellis la conferința How to Web presupune accelerarea unei afaceri sustenabile prin experimentare rapidă în dezvoltare de produs, marketing și experiența de utilizare. Rețeta a fost folosită cu succes de startup-uri, dar și de companii medii spre mijlocii care au vrut să treacă la următorul nivel al dezvoltării. Metodele de Growth Hacking pot asigura o creștere sustenabilă și o scalabilitate sănătoasă, ceea ce poate duce, într-un timp scurt, la extinderea afacerilor în mai multe orașe și țări.

Prezentarea și workshop-ul susținute de Sean Ellis vor fi parte din programul How to Web 2019. Aceasta a devenit, de la an la an, un eveniment de referință în tehnologie și inovație. A pornit ca o conferință dedicată startup-urilor și ideilor antreprenorilor la început de drum, dar acum s-a dezvoltat într-un eveniment care adună în două zile unii dintre cei mai reputați speakeri și unele dintre cele mai de succes povești despre inovație, tehnologie și dezvoltare de business. How to Web va găzdui, între 30 și 31 octombrie 2019, specialiști care vor dezbate despre tactici și mentalități care duc la revoluții digitale. Participanții au astfel acces direct la experți internaționali și locali, precum și la exemple de succes din noul val de startup-uri din România și Europa Centrală și de Est. 

Organizatorii How to Web 2019 estimează că vor fi peste 1.500 de participanți în cele două zile ale conferinței. Tema de anul acesta este Better Products + Faster Growth. La această ediție sunt partenere și branduri puternice ca Dropbox, Shopify, Booking.com, Seedcamp, Google, GrowthHackers, TypingDNA, Revolut, Omniconvert și nu numai.

Printre speakerii pe care cei prezenți îi pot urmări și de la care pot afla detalii cruciale despre inovație și dezvoltare a produselor se numără: Bob Moesta, expert în crearea, dezvoltarea și lansarea de produse și servicii și co-autor al teoriei Jobs To Be Done, April Dunford, expertă în Product Positioning, cu peste 16 produse lansate la activ și autoarea cărții „Obviously Awesome”, și Sean Sheppard, Founding Partner la GrowthX și specializat în Product / Market Fit. Vor mai urca pe scena How to Web 2019 Carlos Espinal, SeedCamp, seed investor la peste 300 de early-stage startups, investitor în patru unicorni ai Europei și autor, Michael Perry, fondator la Kit, cumpărat între timp de Shopify și actualmente director de produs și product expert la Shopify, și Irina Scarlat, Head of Growth CEE la Revolut.

Vizualizari
160
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.968
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 2.39

publishing: 3.17

expertise: 0.36

rating: 1.968

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 115
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings