Raluca Abrihan

Google face schimbări majore pentru Hotel Ads – instrumentul prin care hotelierii îşi promovează afacerile

Thumbnail

Google Hotel Ads, un instrument de promovare a hotelurilor şi a altor afaceri din turism, care funcţionează în peste 150 de ţări, va fi inclus în serviciul de publicitate Google Ads, devenind o parte a acestei platforme.

Această modificare vine după ce mulţi parteneri Google care folosesc tool-ul Hotel Ads s-au plâns că e dificil să managerieze campaniile în două instrumente separate, aşa că Hotel Ads va fi integrat în platforma Google Ads, a anunţat compania.

Google Hotel Ads este un serviciu adresat hotelierilor prin care aceştia îşi pot promova afacerile în Google, pentru a anunţa promoţii sau îşi pot pune pe harta Google hoteluri şi exemple de preţuri.

Principalele funcţionalităţi:

  • organizarea în funcţie de brand şi clasa hotelurilor
  • un control mai mare asupra licitaţiilor (pe cuvinte de căutare)
  • mai multe date şi rapoarte legate de campanii

De asemenea, Google a anunţat lansarea în variantă beta (de testare) a unui nou instrument - Hotel Center prin care agenţiile şi hotelierii vor avea un control mai bun asupra costurilor de campanii, spune Google pe blogul companiei.

Vezi mai multe aici.

Parallax

Vizualizari
364
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri