Claudiu Zamfir

Glovo crede că acesta este viitorul comerțului online

Thumbnail

Unicornul spaniol Glovo, foarte activ și în România, cumpără alte două platforme de livrări iberice, una dintre ele fiind prezentă și pe piața românească printr-un serviciu de personal shopper.

Lola Market din Spania și Mercadão din Portugalia sunt cele două platforme independente pe care le preia Glovo acum, pentru a-și consolida business-ul de Q-Commerce.

Prin integrarea a două noi marketplace-uri în propriul portofoliu, Glovo spune că se poziționeză ca „principalul partener la cerere pentru comercianții cu amănuntul de toate dimensiunile”.

Glovo consideră că schimbarea obiceiurilor consumatorilor redefinește industria livrărilor și această achiziție reflectă această schimbare.

De asemenea, Glovo va acoperi principalele trei ocazii de cumpărare de produse alimentare, în viziunea sa:

  • produse esențiale / urgente,
  • produse de conveniență și acces rapid,
  • achiziții planificate (comenzi / coșuri mai mari).

În urma achizițiilor, Glovo își va consolida poziția competitivă în Europa pe piețele cheie. Divizia Q-Commerce a companiei este pe cale să atingă o valoare brută a tranzacției anuale (GTV) de peste 300 de milioane de euro anul acesta și se așteaptă ca aceasta să se tripleze până la sfârșitul anului 2022, depășind o rată de execuție de 1 miliard de euro.

Despre Lola Market este o platformă spaniolă de livrări la cerere prezentă și în România. Aceasta se prezintă drept „principalul marketplace de produse alimentare din Spania”.

Lola Market  servește consumatorul cu livrări la domiciliu în doar o oră sau la o oră programată. Platforma oferă un serviciu de Personal Shopper - o persoană care merge fizic și face cumpărături pentru clienți direct de la comercianți de top (precum Lidl, Carrefour, Dia)  sau din piețe tradiționale și magazine specializate. În România, Lola Market face cumpărături de la Mega Image și de la Auchan, potrivit site-ului.

Cealaltă platformă pe care Glovo o cumpără acum, Mercadão, este lider pe piața de livrare la cerere, în Portugalia. Lansată în 2018, compania oferă consumatorilor posibilitatea de a comanda dintr-un singur loc cu livrare gratuită timp de 2 ore pentru coșuri mari de la retaileri de top precum Pingo, Doce, Decathlon și alții.

În urma achiziției, cele două platfrome  își vor păstra identitățile și vor opera independent de Glovo, iar managementul lor va fi preluat de Gonçalo Soares da Costa, CEO al Mercadão. Scopul va fi de a reproduce atât succesul Mercadão, cât și al Lola Market în toate țările în care Glovo își desfășoară activitatea, extinzându-se inițial în Polonia și Italia.

Oscar Pierre, CEO și co-fondator Glovo, a explicat care este viziunea unicornului spaniol în afacerea cu livrări prin aplicație:

„Vedem un potențial imens pe piața produselor alimentare la cerere și ambele companii sunt jucători locali puternici pe piețele lor, lucru care va contribui, în continuare, la consolidarea ofertei noastre pe zona de Q-Commerce. Cu Lola Market și Mercadão la bord, putem construi parteneriate mai puternice cu comercianții cu amănuntul, le putem oferi utilizatorilor cumpărături cu coș mare și un serviciu complet. Aceste achiziții reprezintă un pas semnificativ pentru noi, întrucât acum putem acoperi toate principalele considerații de achiziție pentru clienții alimentari, făcând din Glovo un ghișeu unic pentru e-groceries”.

Parallax

Vizualizari
1095
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri