Claudiu Zamfir

Aplicația Glovo a mai primit 450 milioane Euro de la investitori

Thumbnail

„Unicornul” spaniol Glovo, care operează și în România cu aplicația sa de livrări, a anunțat, joi, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, că a obținut o nouă finanțare, de 450 milioane de euro (530 milioane USD), de la o serie de investitori.

Runda de finanțare de serie F, cea mai mare pe care a primit-o un startup spaniol până acum, a fost acordată de managerii de investiții din New York Lugard Road Capital și Grupul Luxor Capital, cu partciparea Delivery Hero, Drake Enterprises, GP Bullhound și a altor investitori.

Cu acești bani, Glovo va investi în extinderea sa în cele 20 de piețe în care operează în prezent. Compania se va concentra, de asemenea, pe creșterea diviziei Q-Commerce (livrare rapidă), care reprezintă o parte semnificativă a angajamentului său strategic pentru livrările din mai multe categorii.

La începutul acestui an, Glovo a anunțat un parteneriat de 100 milioane de euro cu compania  imobiliară elvețiană Stoneweg pentru a-și dezvolta rețeaua de dark stores.

Glovo spune că a ajuns la peste 10 milioane de utilizatori și are un marketplace de parteneri premium. Compania are mai mult de 2,5 milioane de utilizatori activi lunar, peste 25,000 de parteneri asociați la nivel global și operează în 576 orașe din 22 de țări, incluzând Europa, Orientul Mijlociu, Africa și America Latină.

Aplicația acordă o atenție deosebită dezvoltării categoriilor de retail și produse alimentare prin intermediul unor parteneriate locale cheie.

În cele mai mari orașe în care operează, Glovo spune că este deja în măsură să ofere livrare ultra-rapidă în numai 10 minute prin rețeaua sa de dark stores, deoarece compania anticipează o schimbare a obiceiurilor consumatorilor și o preferință a acestora către livrarea în aceeași zi sau livrarea imediată.

Compania deține în prezent magazine de tip “dark stores” în mai multe orașe europene, printre care și București. „Unicornul”  își propune să aibă 200 de astfel de locații “dark stores” până la sfârșitul anului 2021.

Oscar Pierre, Co-fondator și CEO Glovo, a declarat: „Această investiție ne va permite să ne dublăm prezența pe piețele noastre de bază, să ne accelerăm poziția de lider în locuri în care suntem deja foarte puternici și să continuăm extinderea diviziei Q-Commerce, precum și să aducem inovații ofertei noastre unice din mai multe categorii pentru a oferi mai multe opțiuni clienților noștri.”

În cei 6 ani de existență, Glovo ajunge la investiții de peste 1,1 miliarde de dolari, conform datelor de pe Crunchbase.

Parallax

Vizualizari
958
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri