Răzvan Tătaru
Aplicația de livrări Glovo extinde serviciile oferite prin soluția proprie de de retail media, prin care oferă departamentelor de marketing instrumente de promovare online și offline ce urmăresc creșterea vânzărilor în aplicație, fidelizarea utilizatorilor sau extinderea audienței, potrivit unui comunicat transmis, vineri, StartupCafe.ro.
Firma va permite brandurilor segmentarea și mai mult a audienței și adaugă noi posibilități de afișare a bannerelor în aplicație.
Peste 50 de branduri din industria de bunuri de consum cu mișcare rapidă (FMCG) și companii de servicii au accesat instrumente pentru promovarea online și offline în ultimul an, potrivit Glovo. Firma spune că printre cele mai solicitate servicii se numără bannerele „Branded” și „Shoppable” pentru awareness și „InStore Boosted search” și „CartUpsell” pentru conversie.
Totodată, printre cele mai accesate servicii de promovare din acest an s-au numărat căutările sponsorizate, bannerele post-order, Glovo Connect, soluția dezvoltată de Glovo prin care se pot ținti audiențe personalizate, bannerele afișate în categoria de Qcommerce, instrumentul cu cea mai mare vizibilitate în această categorie, dar și serviciile de sampling.
Brandurile din România care au apelat cel mai des la aceste opțiuni activează în FMCG.
„Credem cu tărie – și ne confirmă și rezultatele obținute până acum, că Glovo Ads reușește să ajute brandurile în demersurile de a-și crește notorietatea, prezența în e-commerce și, implicit, business-ul, oferindu-le expunere într-un marketplace care are o bază de utilizatori foarte activi, tineri, cu putere de cumpărare peste medie”, a declarat Ivan Laketa, Head of Brand Ads Romania & Moldova Glovo.
În cadrul evenimentului Brands & Media Day, care a avut loc la sediul Glovo din București, reprezentanții platformei au anunțat și o serie de noutăți pentru advertiseri, printre care se numără:
Echipa dedicată serviciilor de Brand Ads a furnizat atât date specifice la nivel global, cât și pentru piața locală, a prezentat obiectivele și planurile companiei pentru viitor, precum și noile instrumente tehnologice de promovare disponibile pentru branduri.
În România, firma este prezentă prin GlovoappRO SRL, din București, care a trecut pe profit în 2023, după 5 ani consecutivi pe pierderi, așa cum s-a mai scris pe StartupCafe.ro. Serviciul catalan de livrări prin aplicație Glovo este prezent în 75 de orașe românești, conform datelor din iulie 2023.
România este una dintre cele mai importante piețe ale Glovo, la nivel internațional, cotată a doua după Spania, țara de origine. Din birourile Glovo de la București este coordonat tot business-ul Glovo din 8 țări: România, Bulgaria, Serbia, Croația, Republica Moldova, Bosnia, Muntenegru și Slovenia.
Glovo mai operează în România și prin firma Glovo Infrastructure Services SRL, deținută direct de GlovoappRO SRL, subsidiara românească a operatorului spaniol de livrări intermediate prin aplicație, conform datelor de pe Termene.ro. Înființată în anul 2021, Glovo Infrastructure Services SRL are ca obiect de actiivitate „Comerțul cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet”.