Aplicaţia de livrări Glovo a obținut o investiție de 115 milioane euro şi face angajări
Raluca Abrihan

Aplicaţia de livrări Glovo a obținut o investiție de 115 milioane euro şi face angajări

Thumbnail

Platforma de livrări Glovo, lansată și pe piața din România în luna mai a acestui an, anunță expansiunea business-ului prin investiția de 115 milioane de euro primită în cadrul seriei C de strângere de fonduri şi îşi extinde echipa.

Companiile internaționale precum Rakuten, Seaya și Cathay, care au investit anterior și în seria B, AmRest, desemnat cel mai mare operator de restaurante din Europa Centrală, firmele private de pe piața de capital Idinvest Partners și GR Capital, precum și alți investitori mai mici se numără printre finanțatorii din această serie.

Noua etapă de strângere de fonduri permite startup-ului să continue investiția în optimizarea platformei și a resurselor tehnologice de îmbunătățire a serviciilor oferite livratorilor, utilizatorilor și magazinelor partenere. Compania urmărește extinderea echipei globale de tech prin recrutarea a peste 100 de ingineri în următoarele luni, unul dintre principalele obiective fiind poziționarea ca unul dintre cele mai relevante hub-uri de tehnologie din Europa de Sud.

Serviciul a fost lansat în 6 țări și 20 de orașe din întreaga lume.

În Spania, unde a fost creat startup-ul, Glovo operează deja în peste 21 de orașe, în timp ce la nivel global prezența sa crește prin extinderea în 61 de orașe din 17 țări.

Fondat în Barcelona în ianuarie 2015, prin Glovo utiliuatorii pot comanda orice, oricând și oriunde în perimetrul orașului în care se află.

Așadar, în seria actuală de finanțare prestigioasa companie japoneză Rakuten, sponso. AmRest este unul dintre noii investitori care iau parte la shareholding-ul startup-ului din Barcelona.

AmRest deține peste 1650 de restaurante în mai mult de 16 țări, prin brand-uri precum KFC, La Tagliatella, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, Blue Frog și KABB. Investiția de 115 milioane de euro poziționează Glovo ca fiind una dintre companiile spaniole care a primit cea mai mare investiție în 2018.

,,Suntem mai mult decât bucuroși de această investiție majoră care ne va ajută să creștem rapid în următoarea etapă a business-ului”, a declarat Oscar Pierre, CRO și co-fondator Glovo. ,,Prioritatea mea în acest moment este să investesc în extinderea echipei de tech și să continuăm optimizarea platformei pentru a oferi cele mai bune servicii pentru cei trei piloni principali ai companiei: livratorii, utilizatorii și magazinele partenere, pentru a ne poziționa ca primă alegere în materie de aplicație de delivery”.

Glovo a luat şef de la Uber

Mai mult, firma l-a nominalizat pe Niall Wass pentru poziția de președinte al board-ului. El a ocupat poziția de SVP (EMEA și APAC) în cadrul Uber și a contribuit la dezvoltarea strategiei de business Glovo în ultimul an.

Glovo este o aplicație care îți permite să comanzi și să livrezi orice produs, din și în perimetrul orașului în care te afli. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018. La nivel global, aplicația are peste 1 milion de utilizatori și 5600 de parteneri.

În Spania, serviciul este disponibil în zonele urbane în peste 21 de orașe, printre care Barcelona, Madrid, Valencia, Zaragoza și Sevilia. Glovo operează și în capitalele principale ale Europei și EMEA, precum Roma, Paris, Istanbul sau Casablanca și în 9 țări din LATAM, precum Brazilia, Argentina sau Panama. Glovo activează în acest moment în peste 61 de orașe din 17 țări din întreaga lume și urmărește expansiunea în noi orașe în următoarea perioadă.

Vizualizari
2187
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu