Cum funcționează Fulfilment by eMAG și de ce sellerii ar trebui să îl acceseze? Investiția eMAG în acest serviciu: 1.000.000 de euro

Cum funcționează Fulfilment by eMAG și de ce sellerii ar trebui să îl acceseze? Investiția eMAG în acest serviciu: 1.000.000 de euro

Thumbnail

Pentru un antreprenor prezența pe un Marketplace devine, pe zi ce trece, tot mai necesară, iar rezultatele celor care sunt deja acolo vorbesc de la sine. În România, Marketplace-ul eMAG este cea mai mare “vitrină” online, iar recent platforma a lansat serviciul  Fulfilment by eMAG (FBE) cu o  investiție în tehnologie în valoare de 1.000.000 de euro. Cum funcționează acest serviciu și ce beneficii le aduce sellerilor?

Fulfilment by eMAG îi degrevează pe antreprenori de părțile logistice și anevoioase ale procesului de vânzare, permițându-le să se concentreze pe creșterea afacerii. Tot ce înseamnă recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur sunt oferite în cadrul serviciului Fulfilment by eMAG, antreprenorii lăsând aceste griji deoparte.

Avantajele serviciului Fulfilment by eMAG

 

  • Selleri vor putea oferi clienților servicii la standarul de calitate al eMAG, ceea ce este un factor extrem de important atunci când cumpărătorul își pune problema dacă să revină sau nu la magazinul acestora. O experiență plăcută și rapidă la prima achiziție se traduce aproape întotdeauna cu o a doua comandă.

 

  • Produsele livrate prin Fulfilment by eMAG vor fi marcate cu “Livrat de eMAG” și în acest mod sellerul beneficiază și de o asociere de imagine avantajoasă.

 

  • De asemenea, în cadrul serviciului toți indicatorii de sănătate a contului eMAG Marketplace vor fi gestionați de eMAG, ceea ce îi scutește pe antreprenori de grijă ratării vreunui indicator.

 

  • În cazul în care, din rațiuni de limitare logistică, sellerii au produse cu handling time mai mare de 24-48 de ore, înscrierea lor în programul Fulfilment by eMAG (FBE), le va face eligibile livrării rapide, iar produsele lor vor putea fi înscrise în eMAG Genius, serviciul premium pentru clienți, prin care aceștia au acces la mii de produse, livrare rapidă și gratuită și perioada extinsă de retur gratuit.

 

  • Dacă aleg să se înroleze în Fulfilment by eMAG, antreprenorii își pot optimiza costurile pentru chirie și salarii, își pot reduce costurile de logistică, dar și cele pentru picking și packing și își pot reduce birocrația pentru obținerea autorizațiilor de funcționare.

 

Serviciile oferite prin intermediul Fulfilment by eMAG:
 

  1. Recepție marfă
  2. Depozitare
  3. Evaluarea cantitativă a produselor trimise în FBE
  4. Preluare comenzi și retururi
  5. Pick and pack
  6. Eliberare facturi și AWB uri
  7. Predarea coletelor curierului agreat
  8. Un proces de retur simplificat

Cum se pot înrola sellerii în FBE?

Fiecare seller care dorește să se folosească acest serviciu  trebuie doar să își exprime intenția de a intra in FBE printr-o solicitare trimisa in Mesagerie direct din contul lui de pe eMAG Marketplace sau completând formularul din infocenter, disponibil aici: https://marketplace.emag.ro/infocenter/fbe/.

Procesul de funcționare al FBE este foarte simplu

Prin intermediul unei cereri de recepție a mărfii, sellerii pot adauga produsulele pe care vor să le vândă prin FBE, cantitatea, prețul și celelalte detalii obligatorii precum volumetria, modul și condițiile de depozitare și manipulare, cu condiția ca produsele să îndeplinească cerințele legale derivate din legislația națională și europeană.Toate produsele trimise în depozit trebuie să corespundă standardelor de depozitare.

După recepționarea și evaluarea produselor, eMAG asigură depozitarea produselor, managementul periodic al stocurilor, preluarea, procesarea și livrarea comenzilor primite pentru produsele înscrise în Fulfilment by eMAG către clienți, precum si gestionarea retururilor sau chiar customer care.

Tarifele pentru fiecare serviciu oferit în Fulfilment by eMAG sunt fixe, iar costurile sellerilor diferă în funcție de perioada de depozitare a stocului de produse, numărul și caracteristicile de volumetrie ale produselor sau volumul de comenzi primit.

Articol susținut de eMAG

 

Parallax

Vizualizari
4865
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.872
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 2.1

publishing: 3.15

expertise: 0.21

rating: 1.872

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 212
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri