Aplicaţie românească de servicii: Cum a afectat pandemia întreținerea caselor
Raluca Abrihan

Aplicaţie românească de servicii: Cum a afectat pandemia întreținerea caselor

Thumbnail

Mulți dintre bucureșteni și-au petrecut izolarea impusă de starea de urgență executând diverse lucrări în casele sau apartamentele lor. Iată care au fost cele mai căutate servicii, prin aplicaţia românească Feexers

Dacă înaintea izolării, aplicația înregistra doar 27% comenzi urgențe, după instaurarea stării de urgență, procentul lucrărilor de acest gen a urcat la peste 70%, pe primul loc situându-se Instalațiile Sanitare, pe locul 2 - Instalațiile Electrice și pe locul 3 - Amenajările Interioare.

Conform statisticilor de utilizare pentru perioada 15 martie – 15 mai 2020, aplicația a înregistrat și o dublare, per total, a numărului de reparații de instalații sanitare, cel mai probabil cauzată de utilizarea mai intensă a acestora în perioada menționată.

Comportamentul clienților Feexers s-a modificat considerabil:

  • Perioada preferată de executare a reparațiilor s-a mutat în prima parte a zilei (50% în intervalul 8.00-10.00 dimineața, 18% în intervalul 10.00-12.00)

  • Bărbații s-au arătat mult mai implicați și au generat peste 60% din comenzi în condițiile în care, înaintea instaurării izolării la domiciliu, femeile și bărbații erau la egalitate ca număr de comenzi.

  • Daca înainte de izolare peste 40% din reparații se făceau în sedii de firme, acestea au scăzut acum sub 10%.

  • Concentrarea cererilor, de obicei din nordul Bucureștiului, s-a diluat în mod uniform către toate cartierele.

“Surpriza nu a venit din faptul că lucrările efectuate au fost preponderent urgente - e normal ca în perioada izolării să nu îți dorește profesioniști prin casă decât dacă este absolută nevoie - ci din dublarea lucrărilor de instalații sanitare și repartizarea uniformă a cererilor în toate cartierele Bucureștiului” a declarat Cristian Udrescu, Director Relații Clienți la Feexers.

Feexers este o aplicație mobilă de servicii, care face legătura între nevoile clienților și oferta profesioniștilor, în domeniile instalațiilor sanitare, electrice, amenajări interioare (zugravi, faianțari, etc) sau servicii de înfrumusețare (coafor, mani/pedichiura, cosmetică, etc). Aplicația este disponibila deocamdată doar în București.

Parallax

Vizualizari
1306
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings