Raluca Abrihan
Facebook a anunţat că face câteva modificări importanţe pentru a aduce mai multă transparenţă reclamelor şi Paginilor de Facebook. A da oamenilor mai multe informaţii despre organizaţii şi reclamele pe care acestea le afişează înseamnă o responsabilitate mai mare pentru agenţiile de publicitate şi ajută compania să prevină abuzurile pe Facebook - spun reprezentanţii reţelei de socializare.
În perioada următoare vor fi disponibile în Brazilia anunţurile şi arhivele politice, înainte de alegerile generale din octombrie (după lansarea acestui serviciu în luna mai, în Statele Unite). Oricine rulează anunţuri politice în Brazilia va putea beneficia de acest serviciu luna viitoare, iar cetăţenii brazilieni vor putea vedea în curând etichete referitoare la anunţurile electorale – toate acestea urmând a fi adăugate în arhiva.
Cea mai mare parte a reclamelor de pe Facebook sunt derulate de organizaţii legitime − fie că este vorba de o afacere mică care caută noi clienţi, un grup de sprijin care strânge bani pentru o cauză sau un politician care candidează la alegeri. Dar există şi persoane rău intentionate, care pot folosi în mod greșit produsele Facebook. Aceşti paşi sunt doar începutul – Facebook va căuta în permanenţă modalităţi de a deveni cât mai buni. Punând în lumina reflectoarelor atât reclamele cât şi Paginile care le rulează, Facebook va face mai uşoară eliminarea abuzurilor, iar persoanele rău intenţionate vor fi putea fi trase la răspundere pentru reclamele pe care le afişează - mai spun reprezentanţii Facebook.