Denisa Crăciun
eMAG se așteaptă la vânzări de 680 milioane lei de Black Friday 2023, cu 36 de milioane lei mai mult față de ediția din 2022 a evenimentului.
Marketplace-ul online susține că la ediția de Black Friday de anul acesta, pe care o va începe pe 10 noiembrie, va avea 2,8 milioane de oferte, valoarea reducerilor ridicându-se la peste 390 milioane lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.
Astfel, vor fi reduceri la:
Produse speciale
„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții în acest an. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere, vedem acest lucru atât la nivelul intenției de cumpărare, cât și la nivelul bugetului pe care românii plănuiesc să îl aloce. Noi venim cu peste 2,8 milioane de oferte din toate categoriile, cu 71% din ofertă la cel mai bun preț din an. Black Friday este ziua când comerțul online își arată forța și aduce mai mulți oameni în online care se bucură de prețurile și ofertele foarte bune”, a spus Tudor Manea, CEO Grup eMAG.
Pentru unul din trei români Black Friday este singura zi din an când poate cumpăra un produs pe care l-a așteptat tot anul, arată un studiu iSense Solutions realizat în rândul a 500 de respondenți din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-55 ani, cumpărători de Black Friday din ultimii doi ani
Totodată, în 2023, intenția de cumpărare a consumatorilor de Black Friday se situează la 57%, în creștere față de anul trecut, conform unui studiu Kantar Media.
Astfel, românii intenționează să cumpere:
Bugetul pe care consumatorii și l-au planificat cu ocazia Black Friday a crescut și el de la an la an, ridicându-se, în medie, la 2.855 lei, cu 11% mai mult decât în 2022, potrivit aceluiași studiu realizat în perioada 17-23 octombrie, pe un eșantion de 2001 respondenți , cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național.