Denisa Crăciun

eMAG se așteaptă la vânzări de 680 milioane lei de Black Friday 2023. Ce produse vor fi la reducere

black friday 2023

eMAG se așteaptă la vânzări de 680 milioane lei de Black Friday 2023, cu 36 de milioane lei mai mult față de ediția din 2022 a evenimentului.

Marketplace-ul online susține că la ediția de Black Friday de anul acesta, pe care o va începe pe 10 noiembrie, va avea 2,8 milioane de oferte, valoarea reducerilor ridicându-se la peste 390 milioane lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.

Astfel, vor fi reduceri la:

  • 2 milioane de produse cosmetice și de îngrijire personală
  • 300.000 de electrocasnice mici  
  • 80.000 de televizoare 
  • 250.000 de smartphone-uri și gadgeturi
  • 80.000 de laptopuri și echipamente IT
  • 80.000 de frigidere și mașini de spălat 
  • 500.000 de produse fashion  
  • 500.000 de produse pentru casă și grădină 

Produse speciale 

  • Peste 5.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 50%
  • Până la 50% reducere la pachete de înfrumusețare (botox, remodelare corporală, epilare definitivă)
  • Până la 60% reducere la 39.000 nopți de cazare în România
  • Peste 10 kg de aur 
  • 131 mărci auto-moto, 100 mărci de mașini, 27 mărci de motociclete, dar și scutere, ATV, Jetski, barcă cu motor
  • Peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri
  • Ceasuri și bijuterii de lux 

 „Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții în acest an. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere, vedem acest lucru atât la nivelul intenției de cumpărare, cât și la nivelul bugetului pe care românii plănuiesc să îl aloce. Noi venim cu peste 2,8 milioane de oferte din toate categoriile, cu 71% din ofertă la cel mai bun preț din an. Black Friday este ziua când comerțul online își arată forța și aduce mai mulți oameni în online care se bucură de prețurile și ofertele foarte bune”, a spus Tudor Manea, CEO Grup eMAG. 

Pentru unul din trei români Black Friday este singura zi din an când poate cumpăra un produs pe care l-a așteptat tot anul, arată un studiu iSense Solutions realizat în rândul a 500 de respondenți din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-55 ani, cumpărători de Black Friday din ultimii doi ani

Totodată, în 2023, intenția de cumpărare a consumatorilor de Black Friday se situează la 57%, în creștere față de anul trecut, conform unui studiu Kantar Media.

Astfel, românii intenționează să cumpere:

  • televizoare (37% dintre respondenți);
  • produse electrocasnice mici (37%)​;
  • haine (27%);
  • telefoane mobile (24%);
  • frigidere (22%​). 

Bugetul pe care consumatorii și l-au planificat cu ocazia Black Friday a crescut și el de la an la an, ridicându-se, în medie, la 2.855 lei, cu 11% mai mult decât în 2022, potrivit aceluiași studiu realizat în perioada 17-23 octombrie, pe un eșantion de 2001 respondenți , cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național.

Parallax

Vizualizari
903
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Gabi
Stefan
Eu am făcut comandă chiar acum 30 min că dacă așteptam marile oferte de blecfraidei mă costa cu 25-30% în plus...

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri