Denisa Crăciun
Aproape 30.000 de comercianți parteneri eMAG Marketplace România vor putea să își monitorizeze activitatea pe platformă prin intermediul unei aplicații dedicate antreprenorilor care își dezvoltă afacerea online, lansată miercuri, 22 decembrie.
Prin intermediul aplicației eMAG Marketplace antreprenorii prezenți pe platformă își vor putea monitoriza:
De asemenea, vor putea scana codurile de bare ale produselor și vedea detalii specifice fiecăruia dintre ele, putându-se asigura că toate comenzile sunt complete și articolele comandate au fost adăugate în cutiile ce urmează să ajungă la clienți.
Aplicația include și posibilitatea de a vizualiza ofertele puse la dispoziția clienților de către fiecare comerciant în parte, care poate primi prin intermediul acesteia inclusiv noutăți și recomandări privind dezvoltarea afacerii pe eMAG Marketplace.
Aplicația este în continuă dezvoltare, iar până la finalul anului 2022 vor fi adăugate noi funcționalități care sa permita antreprenorilor să iși gestioneze afacerea de oriunde s-ar afla.
„Online-ul este un mediu dinamic, unde deseori deciziile trebuie luate foarte rapid. În spatele fiecărei decizii informate se află date și indicii legate de aspectele care trebuie îmbunătățite. Credem că partenerii noștri au acces acum și mai rapid și simplu la informații care să îi ajute să își gestioneze activitatea pe eMAG Marketplace cu ajutorul aplicației și, cel mai important, pot accesa informațiile oricând, de oriunde, fără a fi dependenți de un laptop sau de un computer”, a spusFlorin Filote, Vicepreședinte eMAG.
Noua aplicație poate fi descărcată gratuit din AppStore și Google Play, iar pentru a o accesa sellerii pot folosi datele de logare pe care le utilizează în mod curent pentru contul lor din eMAG Marketplace.