Smile Media
Anul trecut a dus la o creștere sensibilă a comerțului online, iar antreprenorii au acum la dispoziție platforme și instrumente menite să le ușureze munca și să le crească vânzările: de la Marketplace-ul eMAG, până la serviciul Fulfilment by eMAG, care îi scapă pe antreprenori de partea logistică și le permite să se concentreze pe dezvoltarea afacerii și până la eMAG Ads, prima aplicație de promovare de tip pay per click a produselor de pe site-ul eMAG. Află din articol cum funcționează acest serviciu, cu ce te poate ajuta și cum poți achiziționa credit pentru eMAG Ads.
Orice antreprenor își dorește să vândă cât mai mult, iar acest lucru devine posibil când produsele sale au o vizibilitate mare. Acum, orice seller din eMAG Marketplace are posibilitatea să își promoveze produsele în pagini de produs similare din aceeași categorie de produse.
Bineînțeles, pentru a atinge eficiența dorită, sellerii trebuie să își își aleagă strategia potrivită pentru produsele pe care le comercializează: Serviciul eMAG Ads poate fi utilizat atât pentru promovarea produselor noi, cât și pentru cele existente, indiferent dacă acestea se află deja în topul vânzărilor sellerilor eMAG Marketplace sau dacă sunt produse mai puțin cunoscute de clienți.
Avantajele eMAG Ads:
Ce trebuie să faci pentru a accesa eMAG Ads?
În primul rand, orice seller interesat de acest serviciu trebuie să achiziționeze credit pentru promovare printr-un click din platforma eMAG Marketplace. Plata se face cu cardul, iar campania Ads poate fi creată imediat.
Produsele promovate prin intermediul eMAG Ads apar în zone vizibile în paginile de produs similare, iar clienții pot cumpăra după ce fac "research" și compară produsele cu caracteristici apropiate.
Creditul în eMAG Ads este valabil timp de un an de zile, iar dacă sellerul nu îl consumă în totalitate până la finalul acestei perioade, diferența rămasă i se va rambursa.
Pentru a se asigura că eMAG Ads acționează în beneficiul lui, orice seller trebuie, pe lângă promovarea propriu-zisă a produselor, să se ocupe și de prezentarea lor: denumire, descriere, ofertă.
Articol susținut de eMAG