Denisa Crăciun

eMAG investește 300.000 euro într-un program de dezvoltare a liderilor săi

Thumbnail

Cel mai mare magazin online din România, eMAG, investește 300.000 de euro într-un program care va ajuta la dezvoltarea profesională a managerilor din organizație.

Banii vor fi investiți în programul Grow Talent, compus din alte 3 programe, organizate de Harvard Business School și London School of Economics, prin care 85 de actuali și viitori lideri din eMAG vor avea acces la lecții de business, inovație și strategie, ce se vor derula până la finalul anului 2021.

Managerii care au intrat în cele 3 programe își vor dezvolta competențele de strategie comercială, financiară și operațională, iar, pe lângă acestea, echipa de executive management va participa la sfârșitul anului 2021 și la începutul anului viitor, la cursuri organizate de universități de prestigiu precum IMD, MIT, Wharton sau Harvard.

„Programele organizate de Harvard Business School și London School of Economics sunt adaptate nevoilor de dezvoltare pe care le au managerii seniori de la eMAG și îi ajută să-și structureze și mai bine cunoștințele pe care le dobândesc zi de zi în proiectele inovatoare și complexe din organizație”, a declarat Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG.

eMag a fost lansat în anul 2001, de către Radu ApostolescuDan Teodosescu și Bogdan Vlad. Începând din anul 2012, fondul de investiții sud-african Naspers a preluat pachetul majoritar de acțiuni. Iulian Stanciu este acționar minoritar, cei trei fondatori ieșind din firmă, între timp.

Parallax

Vizualizari
358
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri