Smile Media

Dynamics 365 Customer Insights: Abordări și soluții specifice pentru managementul eficient al datelor - webPR

Thumbnail

Microsoft România organizează pe data de 11 decembrie 2020 workshop-ul virtual Dynamics 365 Customer Insights – Unified data, connected experiences, ca parte a viziunii și strategiei sale în direcția facilitării dezvoltării comunității de business locale. 

Workshop-ul virtual Dynamics 365 Customer Insights – Unified data, connected experiences se adresează profesioniștilor din domeniul IT și factorilor de decizie din mediul de business, iar participanții vor avea ocazia să interacționeze cu experți în domeniu și vor afla cum să combine date tranzacționale, comportamentale și demografice în timp real pentru a crea un profil complet al clienților lor și pentru a valorifica oportunități apărute odată cu implementarea unor soluții tehnologice de colectare și procesare a datelor. 

Experții din cadrul Microsoft, care îi vor ghida pe participanți în procesul de utilizare și interpretare a datelor cu scopul de a îmbunătăți experiențele, produsele și serviciile livrate clienților, sunt: Dan Vasile, Business Applications Specialist, Microsoft Romania; Michal Skowronski, Senior Product Marketing Manager, Microsoft Central and Eastern Europe; Tunde Horvath, Customer Engagement Senior Sales Specialist, Microsoft Central and Eastern Europe. 

Dan Vasile va aborda modul în care datele colectate pot fi integrate cu succes în modelul de business al unei companii, Michal Skowronski va explica cum poate fi utilizat potențialul generat de date pentru a dezvolta produse și servicii personalizate pentru fiecare client, iar Tunde Horvath va arăta cum să valorificăm corect informațiile generate de date. 

Workshop-ul oferă răspunsuri la provocările generate de contextul actual în care, deși multe dintre companii colectează datele clienților lor, acestea nu au și capacitatea și/sau abilitatea de a stoca informațiile respective la îndemână, fapt care îngreunează accesul la ele atunci când sunt necesare pentru a îmbunătăți sau personaliza experiența unui client, în funcție de profilul său.

În plus, cifrele arată că acele organizații care valorifică datele clienților și le utilizează în întocmirea statisticilor, realizează venituri cu 5-10% mai mari și își reduc costurile cu un procent de 15-25% în termen de doi sau trei ani. 

Cu alte cuvinte, în noua economie digitală, datele clienților funcționează ca un diferențiator competitiv al succesului pe piață. Multe companii folosesc încă metode, procese și tehnologii învechite, iar cele care nu se adaptează se vor confrunta cu o erodare a  veniturilor, întrucât clienții vor alege întotdeauna acei jucători care le oferă experiențele personalizate la care ei se așteaptă.  

Organizațiile care pun preț pe experiența livrată clienților se vor deosebi de competitorii lor și vor avea de câștigat, însă îmbunătățirea experinței oferite cumpărătorilor este posibilă doar prin colectarea și procesarea atente și corecte ale datelor acestora. 

Pentru a valorifica cu succes întregul potențial al datelor pe care le colectează de la clienți, companiile au nevoie de soluții de business precum Dynamics 365 Customer Insights care să le ajute în procesul de prelucrare a informațiilor în timp real cu scopul de a acoperi prin produsele lor cerințele, nevoile și preferințele clienților.  

Agenda evenimentului și formularul de înregistrare sunt disponibile aici.  

Parallax

Vizualizari
267
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.458
Just for testing :

interaction: 0.91

popularity: 0.48

publishing: 2.9

expertise: 0.1

rating: 1.458

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 818
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri