Răzvan Tătaru

Magazinele Inmedio: parteneriatele cu antreprenorii au continuat să fie cel mai important motor de creștere

Magazin Inmedio din Promenada

Lagardère Travel Retail, compania din spatele lanțului de magazine Inmedio, susține că parteneriatele cu antreprenori pentru franciză sunt importante pentru creșterea afacerii lor, potrivit unui comunicat transmis, joi, StartupCafe.ro.

Compania de comerț, prezentă în România de 28 ani, susține că va investi peste 11 milioane EUR în 2024. Magazinele Inmedio au reprezentat și în 2023 principalul motor de creștere a afacerilor, în urma extinderii cu 20 magazine. Anul trecut, Lagardère a înregistrat un număr total de 40 milioane tranzacții în rețeaua de peste 300 magazine. 

Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardère Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea. Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate, pentru care rămânem un partener stabil și de încredere pe segmentul comerțului de conveniență”, a declarat Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardère Travel Retail România.

Compania va deschide 35 magazine noi anul acesta, dintre care 15 sub brandul Inmedio. Prin noile deschideri programate anul acesta, Lagardère Travel Retail va depăși 320 de magazine la nivelul întregii țări.

Compania operează magazine sub 6 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione.

Parallax

Vizualizari
122
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri