Claudiu Zamfir

Decacornul româno-american UiPath cumpără o companie IT importantă din SUA

Thumbnail

Compania româno-americană UiPath, evaluată recent la 35 de miliarde de dolari, a anunțat marți, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, că achiziționează o firmă IT din SUA care a făcut pionierat în integrarea de API-uri.

Cloud Element este o platformă de integrare de API-uri (Application Programming Interface) care are o bază largă de clienți, printre care SAP, Capital One, DocuSign, Xerox.

Odată cu această achiziție, UiPath devine primul furnizor care oferă capabilități de automatizare de nivel enterprise bazate pe interfața de utilizator (UI) precum și capabilități bazate pe API-uri prin intermediul unei singure platforme. Astfel, clienții UiPath au flexibilitatea de a automatiza procese utilizând un mix optim de instrumente de automatizare bazat atât pe interfața de utilizare cât și prin API-uri.

Făcând automatizarea mai ușor și mai rapid de implementat, Platforma UiPath are capacitatea de a îmbunătăți semnificativ unele dintre cele mai costisitoare și cronofage activități din companiile moderne. Achiziționarea Cloud Elements este doar un exemplu legat de modul în care construim o platformă flexibilă și scalabilă de nivel enterprise, care ajută clienții să devină companii complet automatizate”, a declarat Daniel Dines, cofondator și CEO al UiPath.

Pentru a maximiza beneficiile oferite de automatizare, companiile necesită adesea o abordare unitară și versatilă a automatizării bazate pe interfața de utilizare și API-uri. UiPath oferă astăzi capabilități de automatizare a interfeței UI, precum și integrări native bazate pe API-uri, cu diverse aplicații cloud și on-premises, inclusiv ERP și CRM.

Această achiziție accelerează capacitatea UiPath de a oferi clienților săi o automatizare completă bazată pe API-uri:

  • Accelerare: Cloud Elements aduce peste 200 de noi integrări native în Platforma UiPath și permite noi capabilități, cum ar fi abilitatea de a declanșa o automatizare bazată pe apariția unui eveniment. În plus, o abordare largă și normalizată asupra integrărilor îi ajută pe clienți să dezvolte automatizări mai rapid, imbunătățind astfel și mai mult propunerea time-to-value pe care UiPath o aduce organizațiilor.
  • Flexibilitate: clienții UiPath au flexibilitatea de a automatiza procese utilizând un mix optim de UI și automatizare bazată pe API-uri. Cloud Elements face ca integrările native să fie disponibile pe toată platforma, fiind accesibile în fiecare etapă a ciclului de automatizare și permite tuturor utilizatorilor - de la profesioniști IT la dezvoltatori RPA și citizen developers - să profite de biblioteca extinsă.
  • Guvernanță: capabilitățile Cloud Elements extind guvernanța organizației pentru automatizările bazate pe API-uri, asigurând implementarea și aplicarea practicilor standard privind utilizarea API-urilor.

Cloud Elements a fost înfiițată în anul 2012 de Mark Geene, Vineet Joshi și Atul Barve și are sediul la Denver, SUA.

Reamintim că pe 1 februarie UiPath a ridicat o rundă de investiții de 750 de milioane de dolari, la o evaluare a companiei de 35 de miliarde de dolari. Anul acesta, compania cu sediul central la New York, urmează să se listeze la Bursa din New York, printr-o ofertă publică inițială (IPO).

Fondată de Daniel Dines și Marius Tîrcă, în anul 2005, la București, sub numele de DeskOver, UiPath a devenit lider mondial în domeniul automatizărilor software (RPA – robotic process automation), soluții care eliberează angajații din diferite firme de sarcini repetitive la job pentru a se putea ocupa de activități mai creative.

Concurența pe această piață este însă puternică, cei mai mari rivali ai românilor de la UiPath fiind companiile Automation Anywhere, Blue Prism, NICE, Pegasystems.

Chiar marți, compania ServiceNow din Silicon Valley, dezvoltator de soluții de productivitate pentru firme, a anunțat că a cumpărat un startup Indian de RPA, Intellibot.

Parallax

Vizualizari
4803
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri