Companie de curierat: Topul celor mai neobișnuite și haioase solicitări pentru curieri
Raluca Abrihan

Companie de curierat: Topul celor mai neobișnuite și haioase solicitări pentru curieri

Thumbnail

Cele mai amuzante solicitări venite din partea consumatorilor în ultimul an se află în strânsă legătură cu nerespectarea modalităților de ambalare și procedurilor legate de bunurile interzise și restricționate la transport, potrivit unei companii de curierat din România.

Topul celor mai haioase solicitări este condus detașat de „cotletul” pe care cei mai mulți clienți îl folosesc făcând de fapt referire la termenul „colet”. De la instrucțiuni de administrare a medicamentelor primite prin curier la trimiterea animalelor de companie care stau cuminți în cușcă, solicitări de transport pentru oameni, sicrie, stupi de albine, cai și produse perisabile până la preluarea mobilei din casă, pentru a fi dusă la noua locuință a clientului, reprezentanții Urgent Cargus au selectat cele mai populare cerințe și perle venite din partea consumatorilor, printre care:

  • „Bună ziua, pot să trimit un colet? Are dimensiuni cam cât o pisică.” „Da, ce conține?” „O pisică.”

  • „Bună ziua! Aș vrea să trimit băiatului meu un colet” „Sigur, ce doriți să livrați?” „Niște jambon afumat, cârnați și pui congelați, e plecat la București la facultate, să nu-i fie foame.”

  • „Mi-a sosit astăzi televizorul pe care l-am comandat, dar nu funcționează. Poate veni cineva de la Urgent Cargus să-l ridice, să-l repare și apoi să mi-l aducă înapoi?”

  • „Care este prețul pentru care un curier este dispus să ridice trei saci de porumb, să îi ducă la moară (două localități mai departe), să aștepte ca morarul să macine porumbul și apoi să-i aducă la locul de unde au fost ridicați?”

  • „Doresc să trimit un colet.” „Ce conține coletul?” „O urnă cu cenușa bunicii.”

  • „Vreau să trimit un papagal.” „Nu putem livra animale vii.” „Dar de ce? E mic, nu țipă!”

  • „Ce doriți să trimiteți?” „Un cosciug. Are dimensiuni standard, cam cât are un mort așa... nu știu, cât ziceți și dumneavoastră.”

  • Un alt client a solicitat curierului care efectua livrarea să-i scrie prietenei lui pe un bilețel „TE IUBESC!”

Această listă a fost publicată ca parte a campaniei de educare „Am / n-am expediat” prin care Urgent Cargus își propune să informeze consumatorii cu privire la obiectele care pot fi livrate utilizând serviciul de curierat al companiei, precum și regulile importante ce trebuie urmărite pentru expedierea în deplină siguranță a coletelor.

Clienții pot apela la compania de curierat pentru a trimite produse precum: haine, produse cosmetice, echipamente IT&C, articole și produse din sticlă, instrumente muzicale până la tipărituri, piese auto sau articole sport. Totodată, există şi câteva limitări pe care aceștia trebuie să le aibă în vedere în momentul în care doresc să efectueze o livrare: compania nu livrează metale și pietre prețioase, teste de laborator, bunuri de valoare, tutun sau produse perisabile.

Parallax

Vizualizari
2969
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings