Adi Iacob

Cât costă o franciză Pegas

Thumbnail

Brandul românesc de biciclete Pegas lansează sistemul de franciză pentru magazinele sale. În acest moment, Pegas are șapte magazine proprii, în București, Timișoara, Râmnicu Vâlcea, Suceava și Constanța, dar vinde bicicletele în 300 de magazine partenere.

Pentru a deschide o franciză Pegas, investiția este între 5.000 și 25.000 de euro, în funcție de dotările dorite în magazin — începând cu mobilierul standard și încheind cu partea de entertainment.

”După o analiză temeinică a proceselor de management, operaționale, financiare, a resurselor umane și a nevoilor de marketing, am elaborat un pachet complex de franciză care cuprinde inclusiv manualul operațional, cu proceduri și reguli clare de organizare a afacerii. Fiind vorba de o afacere care, de regulă, are un puternic accent sezonier, am creat un model de business bazat pe module variate ce pot asigura surse constante de venit pe tot parcursul anului” – Mircea Coman, consultant francize PROFIT system în România.

Mai exact, francizatul va avea posibilitatea să dezvolte business-ul și în afara serviciilor din magazin. În funcție de tipul de clienți cărora se adresează, poate apela la partea de gaming, evenimente Pegas, flote de biciclete pentru închiriat sau vânzări online.

Echipa de suport Pegas oferă ajutor în gestionarea comenzilor, inventariere, achiziții, vânzări, marketing.

La 6 ani distanță de la momentul în care a fost relansat brandul, producția companiei a ajuns să depășească 25.000 de biciclete pe an și au fost create până acum 28 de modele.

Parallax

Vizualizari
2775
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri