Denisa Crăciun

O companie românească de echipamente IT vrea să se extindă în Nordul Africii şi Orientul Mijlociu

Thumbnail

O companie cu sediul la Timișoara, care deține un brand de echipamente și soluții IT&C, vrea să se extindă pe noi piețe externe, în Nordul Africii și Orientul Mijlociu.

Dai-Tech SA, companie care deține brandul românesc nJoy, de echipamente şi soluţii IT&C de protecţie a echipamentelor electrice şi electronice, vrea să se extindă pe noi piețe externe, în Nordul Africii și Orientul Mijlociu.

Compania înregistrează deja vânzări în Tunisia şi Liban şi a început demersurile pentru a intra pe piaţa din Egipt, fiind prezentă şi în alte 13 ţări din Europa, conform unui comunicat transmis, marți, StartupCafe.ro.

Compania susține că profitul său net a crescut cu 44% în 2021, faţă de 2020, și a ajuns, astfel, la 3,6 milioane de lei (730.000 de euro).

De asemenea, EBITDA a urcat cu aproape 50% în 2021, comparativ cu anul 2020, ajungând la 4,3 milioane de lei (870.000 de euro). În același interval, cifra de afaceri a companiei a urcat cu 47%, ajungând la 25,15 milioane de lei.

Pe lângă consolidarea exporturilor, strategia de dezvoltare a Dai-Tech include diversificarea portofoliului nJoy cu noi categorii de produse precum sistemele de captare a energiei solare pentru back-up electric.

Dai-Tech vrea să adauge în portofoliul său și servicii precum: instalarea de echipamente, mentenanţa periodică sau la cerere, service premium pentru produsele vârf de gama sau service on-site.

Totodată, își propune crearea de noi verticale de business pe nişa produselor de tip industrial, în direcții adiacente business-ului actual, precum integrarea de sisteme IT, proiectarea de clădiri (subdiviziunea de integrare electrică), iluminatul, securitatea fizică (ansamblul de echipamente de securitate, supraveghere, monitorizare) și energie solară.

„Experienţa acumulată în două decenii pe diferite pieţe externe şi rezultatele foarte bune pe care le-am obţinut până acum în ţările unde suntem prezenţi ne fac încrezători în planurile noastre de dezvoltare şi extindere în aceste două mari zone ale lumii: Nordul Africii și Orientul Mijlociu. Vindem pe 15 pieţe, produsele nJoy sprijină infrastructuri electrice complexe din Portugalia şi până în Liban, iar acum ne pregătim să intrăm şi în Egipt”, susține Adorian Demeter, fondator şi General Manager al Dai-Tech. 

El a mai spus că „totodată, vrem să ne dezvoltăm în sfera energiei verzi, unde vizăm lărgirea portofoliului nJoy cu noi produse inovatoare şi performante menite să aducă beneficii pe mai multe planuri companiilor. De asemenea, ne dorim să îmbunătăţim experienţa utilizatorilor şi să eficientizăm procesele de lucru, oferind noi opţiuni pentru produsele noastre, cum ar fi mentenanţă periodică sau service on-site. Acţionăm pe un segment de nişă pe care îl cunoaştem foarte bine, am identificat mai multe nevoi şi direcţii unde putem aducem un spor de valoare şi suntem ferm convinşi că prin, implementarea planurilor noastre, vom înregistra creşteri consistente în viitor”. 

Pentru a-şi finanța strategia de extindere pe pieţele externe și de dezvoltare a unor noi produse, într-un ritm accelerat, Dai-Tech este deschisă la accesarea de noi surse de finanțare, fie de tip private equity, fie prin listarea pe Bursa de Valori București, se mai arată în comunicat.

Dai-Tech este o companie cu sediul în Timişoara, care deţine brandul de echipamente şi soluţii de infrastructură electrică și securitate, nJoy, din 2010.  Produsele sale se vând în 15 ţări: Armenia, Bulgaria, Cehia, Grecia, Italia, Kosovo, Liban, Macedonia de Nord, Portugalia, România, Rusia, Serbia, Tunisia, Ucraina și Ungaria.

Parallax

Vizualizari
197
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri