Claudiu Zamfir

Platforma de comerț online VTEX, prezentă și în România, ajunge „unicorn”, cu o finanțare imensă

Thumbnail

Platforma VTEX de tehnologii cloud pentru magazine online, prezentă cu un birou și în România, a anunțat, miercuri, că a obținut o nouă finanțare, de 225 de milioane de dolari, în urma căreia a depășit o valoare de 1 miliard de dolari și a devenit „unicorn”.

Investiția de serie D a fost acordată de fondurile Tiger Global, Lone Pine Capital, Constellation, Endeavour Catalyst și colosul SoftBank.

În total, în ultimele 10 luni platforma ajunge astfel la finanțări de 365 de milioane de dolari.

În urma celei mai recente runde de investiții, VTEX este evaluată la 1,7 miliarde de dolari, proclamându-se „unicorn”.

Platforma de marketing a fost fondată în Brazilia (la Rio de Janeiro) de Geraldo Thomaz și Mariano Gomide, în anul 1999, iar în ultimii ani s-a extins puternic pe piețele internaționale.

În prezent, compania are sediul central la Londra și birouri în alte 13 orașe din lume, între care și București. Deschis în anul 2018, biroul VTEX de la București are acum statut de centru de expansiune în Europa de Est. Din aprilie 2020, country managerul pe România al VTEX, Cristinel Movilă, a fost promovat growth leader pe Europa de Est.

În 2020 și 2021, VTEX are bugetate resurse de 4 milioane de dolari pentru investiții în România, scria New Money în februarie.

Conceptul central al VTEX este platforma multi-tenant True Cloud Commerce, destinată comercianților pe net.

„Unicornul” brazilian susține că magazinele online care folosesc platfoma sa ar înregistra o creștere medie a ratei de conversie de 54%, vizitatorii transformându-se în cumpărători, neabandondând coșul pe site.

Printre clienții VTEX se numără Walmart, McDonalds, Sony, Lancôme, Avon, Coca-Cola.

Parallax

Vizualizari
1622
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri