Claudiu Zamfir

Colosul britanic Unilever vinde brandurile românești Frufru și Urban Monkey către fondatorul Mihai Simiuc, după 5 ani de la achiziție

frufru-urban monkey

Producătorul de produse de larg consum Unilever vinde brandurile de mâncare și sucuri din fructe Frufru și Urban Monkey către fondatorul acestora, Mihai Simiuc, după 5 ani de când colosul britanic le achiziționase.  

Noua tranzacție NU include unitatea de producție și Cooperativele Frufru, a anunțat Unilever, într-un comunicat recent.

„Mihai Simiuc urmează să dezvolte un nou capitol pentru brandurile Frufru și Urban Monkey, promovând în continuare un stil de viață sănătos. Prioritatea Unilever este, în acest moment, susținerea tuturor colegilor impactați de această transformare. Ne-am luat angajamentul de a asigura un tratament echitabil și respectuos, în acord cu principiile noastre de lungă durată. Punem un accent puternic pe rolul oamenilor și al echipei în conturarea identității noastre de business și le vom oferi colegilor noștri tot suportul necesar în această perioadă de tranziție” - a menționat compania britanică.

În anul 2020, firma Good People SA avea 108 salariați și a obținut venituri totale de 25,2 milioane de lei, însă a ieșit pe pierderi de 21,6 milioane de lei, conform celui mai recent bilanț disponibil pe site-ul Ministerului Finanțelor.

Unilever cumpărase, în anul 2019, pachetul majoritar (75%) din Good People SA, compania din spatele brandurilor FruFru și Urban Monkey.

Frufru, brand de mâncare gata preparată, considerată a avea un conținut echilibrat și sănătos, fusese lansat în anul 2006, de antreprenorul român Mihai Simiuc. Până la momentul achiziției firmei Good People SA de către Unilever, din 2019, alți investitori în Frufru erau Sergiu Neguț, Philip Stefan  Hausmaninger, Johann Gabriel Heubach, Maria Codruța Brujan, Marius Zaharia Gavril. Ei dețineau pachetul de 75% din acțiuni pe care l-au vândut către Unilever, conform datelor de la Bursa de Valori București.

Mihai Dragoș Simiuc păstrase pachetul minoritar de acțiuni, de 25%, din Good People SA, fondatorul rămânând atunci în firmă și după ce Unilever a cumpărat pachetul majoritar de 75%.

Parallax

Vizualizari
4176
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri