Claudiu Zamfir

Câți bani se pot face din marketing digital, în România: cazul Zitec

Thumbnail

Firma IT bucureșeană Zitec, fondată de Simona și Alexandru Lăpușan, și-a prezentat, joi, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, veniturile obținute în anul 2021 dintr-una dintre activitățile sale: marketingul online.

Zitec spune că este lider pe piața de IT & digital marketing din România. Divizia sa de Digital Marketing a generat anul trecut venituri de 2,25 milioane de euro, o creștere de aproape 10 ori în ultimii 3 ani.

În februarie 2022, Zitec a devenit Google Premier Partner, divizia de digital marketing fiind în top 3% agenții din România care au obținut acest statut. Statutul de Google Premier Partners este oferit de Google agențiilor de marketing în funcție de o serie de criterii printre care: creșterea performanței campaniilor clienților, gradul de retenție al acestora, diversificarea serviciilor dar și cheltuielile anuale pentru reclamele plătite.

Printre beneficiile pe care statutul de Google Premier Partner le oferă companiei Zitec se numără accesul preferențial la versiunile beta ale produselor Google specializate, serviciul avansat de suport pentru Google Ads, dar și acces la evenimente exclusiviste organizate de Google pentru partenerii Premium și clienții acestora.

În prezent, divizia de Digital Marketing acoperă 3 linii de business:

  • Media – ce cuprinde servicii precum Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok Ads, Programmatic, Media Buying local, Data & Analytics, la care se adaugă servicii non-digital precum TV, Radio sau Outdoor,
  • Creație – servicii de SEO, Social Media, Marketing Automation, dezvoltare de conținut / Copywriting, editare grafică, web design, producție și post-producție video și Strategie – departament care va acționa în zona de consultanță de marketing și business pentru clienții actuali,
  • propuneri pentru clienții potențiali.

În ultimii trei ani, echipa de Digital Marketing a Zitec a crescut de peste 3 ori, de la șase membri în 2018 la 26 în prezent.

Din portofoliul diviziei de Digital Marketing fac parte clienți din 3 țări și din industrii diverse precum farma, produse electronice, electrocasnice, fashion sau FMCG.

Parallax

Vizualizari
712
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri