Softul românesc care digitalizează contabilitatea prin inteligență artificială se listează pe SeedBlink pentru finanţări de 100.000 Euro. Principal investitor, compania de audit KPMG
Raluca Abrihan

Softul românesc care digitalizează contabilitatea prin inteligență artificială se listează pe SeedBlink pentru finanţări de 100.000 Euro. Principal investitor, compania de audit KPMG

Thumbnail

Cassa, un software pentru contabilitate care conține elemente de inteligență artificială și machine learning, a atras KPMG România, filiala locală a uneia dintre cele mai mari companii de audit și consultanță de business la nivel mondial, ca lead investor în runda de finanțare targetată pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink.

Suma vizată pe SeedBlink este de 100.000 de euro. Cassa s-a listat pe SeedBlink în luna octombrie, cei interesați având posibilitatea să investească în companie până pe 26 noiembrie 2020.

Tranzacția a venit în urma selectării soluției Cassa în KPMG Startup Grow Pad, un program de accelerare care se adresează startup-urilor cu activități de automatizare a proceselor, asistență robotizată, analiză augmentată, securitate cibernetică, aplicații inteligente și analitice (date). Startup-urile selectate sunt din industriile în care KPMG are expertiză și clienți: IT, telecom, servicii financiare, imobiliare, servicii B2B profesionale, piețe de comerț pentru consumatori, servicii juridice, de conformitate și de reglementare.

“De aproape 15 ani conceptul de digitalizare este la ordinea zilei în mediul de business. Domeniul financiar-contabil este unul care are nevoie de transformare, iar Cassa este o soluție extrem de utilă mai ales antreprenorilor, în special acum, într-un context în care automatizarea înlocuiește tot mai mult munca manuală, iar telemunca este din ce în ce mai răspândită”, afirmă René Schöb, Partener Consultanță Fiscală, Head of Tax & Legal KPMG în România și coordonator al programului KPMG Startup Grow Pad.

Cassa este o aplicație de tip Software as a Service care ordonează inteligent fluxul de documente și simplifică comunicarea dintre contabili și antreprenori. Aplicația a fost lansată în iunie anul acesta de către Cornel Fugaru (34 de ani) și Daniel Teodoroiu (32 de ani).

Digitalizarea și implicit eliminarea muncii manuale a contabililor se bazează pe o tehnologie de recunoaştere optică a caracterelor (OCR) care permite transformarea documentelor scanate, fotografii, PDF-uri în documente editabile. De exemplu, sistemul OCR le dă contabililor posibilitatea să exporte în propriile softuri de contabilitate facturile emise de aplicație sau pe cele primite prin intermediul acesteia. În ceea ce privește comunicarea contabili - companii, mesajele dintre cele două parți se desfășoară sub forma unui feed similar celui de Facebook. Astfel, utilizatorii pot să comenteze, să dea like, share sau să descarce documentele.

Platforma - de tip B2B2B - se adresează contabililor, dar aceștia au posibilitatea să devină reselleri pentru propriii clienți de contabilitate. Până la finalul acestui an conducerea companiei mizează să aibă 2.000 de clienți, iar la sfârșitul anului viitor, 15.000 de utilizatori.

De asemenea, pentru anul următor co-fondatorii iau în calcul să se extindă la nivel regional, în Europa Centrală și de Sud-Est. Printre primele țări vizate se numără Austria și Grecia, în aceste piețe compania targetând în special segmentul enterprise.

 

Parallax

Vizualizari
1958
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri