Claudiu Zamfir

Puterea comerțului online: Carrefour se asociază cu Google pentru a crește vânzările pe internet în Franța

Thumbnail

Carrefour, cunoscut în România pentru lanțurile sale de hipermarketuri, s-a asociat cu gigantul american de internet Google, pentru a-şi dezvolta vânzările online în Franța, unde comercianții concurenți lansează la rândul lor ofensive în domeniul comerţului electronic, transmite Reuters, citată de News.ro.

Retailerul francez a anunţat că produsele sale vor fi disponibile pe noul site de cumpărături al Google din Franţa, sau prin sistemele operate de Google, cum ar fi dispozitivele comandate vocal.

Colaborarea dintre Carrefour şi Google survine pe fondul reformării pieţei franceze, retailerii investind în platforme online şi servicii de livrare la domiciliu pentru a concura mai eficient gigantul american de comerţ electronic Amazon.

În luna martie, reţeaua de magazine Monoprix a grupului Casino a devenit prima companie franceză de retail care a încheiat un acord pentru vânzarea produselor sale pe Amazon.

Casino mai are şi un parteneriat pentru livrări la domiciliu cu retailerul online Ocado din Marea Britanie.

Google oferă servicii online unor lanțuri de hipermarketuri fizice precum Walmart, care le permit acestora să îşi listeze produsele pe un site dedicat cumpărăturilor sau prin servicii ca Google Assistant, pe telefoane mobile sau dispozitive comandate vocal.

Parallax

Vizualizari
398
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri