Raluca Abrihan
Banca Transilvania aduce în Romania Social Banking Solution, facilitate dezvoltata de compania PayKey (Israel), desemnata Best FinTech 2018 la Efma-Capgemini Best FinTech Award. Cele doua companii ofera clientilor o solutie de social banking pentru a trimite si primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clientii care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.
- trimitere de bani (lei; euro) catre persoanele din agenda telefonului (intre clienti BT);
- solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (intre clienti BT);
- verificarea soldurilor pentru cardurile adaugate in BT Pay.
“Aplicatiile de mesagerie sunt locul in care, tot mai mult, oamenii comunica, se informeaza si fac shopping. De aceea, vedem ca bankingul integrat in social media este un pas natural pentru ca dorim sa oferim servicii care simplifica viata clientilor nostri. Solutia PayKey ne ajuta astfel sa oferim o experienta digitala de banking in premiera in Romania. Ne asteptam ca solutia sa contribuie la cresterea numarului de transferuri de bani, avand in vedere ca este un serviciu disponibil non-stop”, afirma Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
BTofera alternative de plata contactless, prin colectia BT Pay, care cuprinde urmatoarele accesorii: ceas,bratara, sticker, aplicatia cu acelasi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay si, de acum inainte, tastatura/extensia BT Pay.
Aducerea in Romania a acestui serviciu inseamna pentru clientii Bancii Transilvania un mod facil si prietenos de a trimite si solicita bani prin telefon.